pátek 5. října 2018

Lipový sirup Manufaktura

Hezký pátek vám všem,

nedávno jsem po hodně dlouhé době navštívila prodejnu Manufaktury v Praze a zaujal mne tam sirup s lipovou příchutí. Říkala jsem si, že může být taková příchuť zajímavá a tak jsem neváhala a jeden sirup si koupila. Cena výrobku je 159 Kč/250 ml.

Sirup je vyroben z výtažků z lipových a bezových květů, třtinového cukru a vitamínu C. Sirup je vhodný pro posílení přirozené odolnosti a vitality. 

Výrobek se připravuje v poměru 1:7. Musím říct, že po zředění vodou mi sirup moc chutná a nic lepšího a zajímavějšího jsem nepila. 

Sirup lze připravovat i v horké variantě, což oceníme hlavně s nadcházejícím studeným podzimem. 

Se sirupem jsem moc spokojená a učitě musím mrknout i na jiné varianty, které Manufaktura nabízí.

Zaujal vás tento sirup?




 

6 komentářů:

  1. Zaujal mě a moc, určitě se na něj půjdu podívat a na celou Lipovou edici. :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten musí chutnat skvěle. Asi se na něj taky půjdu podívat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá super, manufaktúru mám veľmi rada ;)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě, já budu dělat bio šípkový

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě moc! Asi musím mít celou Lipovou řadu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Říkala jsem si, že to bude na zimu super věc, ikdyž já se tedy po lípě víc potím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.