pondělí 8. října 2018

Mentis Zen aneb trvalá pohoda

Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás článek z jiné oblasti než je kosmetika, takže doufám, že vás bude i přesto bavit. Nedávno jsem dostala nabídku na testování produktů Mentis lab. Na výběr mají více druhů, ale já si vybrala konkrétně Mentis Zen. Cena výrobku je 339,-Kč/30 kapslí.

O co se vlastně jedná?
Mentis Zen je doplněk stravy, který má za úkol udržet vás v psychické pohodě. Tento doplněk kombinuje účinky trojice extraktů přírodních adaptogenů (rostlinných produktů). Tyto rostlinné produkty zvyšují odolnost našeho organismu ve stresových situacích, úzkostí a vyčerpání. 

Vitánie snodárná - pomáhá zvládat stres, přispívá k duševnímu zdraví, kvalitnímu spánku.
Rozchodnice růžová - podporuje psychickou odolnost.
Bakopa drobnolistá - zlepšuje paměť a soustředění. 

Dávkování: 1-2 kapsle denně ráno, nebo brzy odpoledne s jídlem. Kapsle jsou sice malinko větší než jsem čekala, ale pokud se při úžívání více napijete, určitě s polknutím nebudete mít problém.

Mentis Zen je vhodný také pro vegany.

Kapsle mě mile překvapily a doporučila bych je pro ty z vás, kteří například studují, nebo mají psychicky namáhavou práci (...ale která by nebyla že?).  

Pokud vás tento doplněk nezaujal, má značka na výběr ještě další varianty:
Mentis max
- posiluje paměť, koncentraci a pozornost

Mentis vital
- posiluje vitalitu, snižuje pocit vyčerpání

Mentis up
- zlepšuje náladu a pomáhá zvládat období psychické nepohody

Mentis chill
- napomáhá zklidnění a zlepšuje duševní rovnováhu

Mentis krill
- podporuje rozvoj funkcí mozku a srdce

Co na tyto doplňky stravy říkáte?






 

2 komentáře:

  1. To vypadá dobře :). Značku popravdě neznám, ale zaujalo mě to, jelikož stres je pro mě obtížný zvládat. Akorát spíš chci zvládat stres i bez všeho možného :), ale věřím, že by tento produkt mohl být dobrý :).

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  2. Já žádné doplňky stravy ještě nezkoušela :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.