pondělí 1. října 2018

Antibakteriální gel na ruce

Hezký den,

nedávno jsem dělala objednávku na e-shopu dekorativka.cz a jedním z produktů, který jsem si zde koupila byl i antibakteriální gel na ruce od americké značky Bath & Body works. Antibakteriální gel od této značky jsem už měla, byl sice s jinou vůní, ale byla jsem s ním natolik spokojená, že jsem si musela vybrat další variantu. 

Koupila jsem si konkrétně variantu Sweet pea. Jedná se o nasládlou svěží vůni. 
Odstín gelu je pestře růžový, ale po aplikaci na ruce se naprosto ztratí a vstřebá se do pokožky. Gel navíc obsahuje malé modré částečky, které se také vstřebají do pokožky. 

Vstřebávání je poměrně rychlé. Po kápnutí do dlaní, stačí tekutinu rozmasírovat a do pár vteřin se vstřebá. Poté jde vůně ještě pár minut z dlaní cítit, což je velmi žádoucí.

Celkový obsah gelu je 29 ml/75Kč. Odkaz jde: klik

Pokud Vás varianta Sweet pea nezaujala, je ještě mnoho druhů, které si můžete vybrat. Stačí mrknout na dekorativku, nebo nějaký e-shop s kosmetikou, kde tyto výrobky prodávají.

Gel je velmi malý, takže je skvěle hodí i do malé kabelky. Doslova je tento výrobek ideální na cestování.

Používáte antibakteriální gely?



 

8 komentářů:

  1. Sounds amazing!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle antibakteriální gely vypadají tak roztomile. Asi si při příští objednávce taky jeden hodím do košíku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nice post, dear!
    Have a nice week!
    Xoxo

    OdpovědětVymazat
  4. Jééj, od nich som antibakteriálny gél mala a bola som nadmieru spokojná :) Majú super vône! Momentálne používam taký tenučký od MAD BEAUTY, odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi se mi líbí to balení, super! :) Já nyní používám raději vlhčené ubrousky, nějak mi to vyhovuje víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si koupila obyčejný z Lídlu. U těchto gelů se mi líbí balení ty mají opravdu povedené :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.