pondělí 6. prosince 2021

Praní s ubrousky Colour Catcher

 Hezký den vám všem,

dnes bych vám chtěla sdělit, jaké dojmy a zkušenosti mám z ubrousků Colour Catcher, které mají za úkol chránit prádlo během procesu praní před nežádoucím obarvením. Ubrousky také umožňují prát různě barevné prádlo bez obav dohromady. Oblečení tak nemusíte před praním třídit podle barev, ale jednoduše jej vložíme spolu s ubrouskem Colour Catcher do pračky a pak můžete v klidu čekat, než bude prací cyklus u konce. 

Ubrousky se dají použít jak pro praní v automatické pračce, tak i pro praní ruční nebo i během sušení v sušičce. Colour Catcher jsou vhodné pro všechny prací cykly, teploty i pro různé materiály. 

Po použití je možné zabarvený ubrousek vyhodit spolu s papírem, protože je recyklovatelný a plně biologicky odbouratelný. Ubrousky jsou vyrobeny ze 100% přírodních materiálů a neuvolňují do vody žádné chemikálie.

Musím říct, že po praní prádla jsem byla velmi překvapená, protože prádlo nejen, že nebylo samozřejmě zabarvené, ale co mě dostalo nejvíce, je fakt, že ubrousek měl tmavě fialovou barvu. Takže doposud jsem ani netušila, že moje trička během praní uvolňují velké množství barev, které pak mohou ovlivnit i jiné moje oblíbené kousky. Po čase by bylo oblečení určitě zašedlé, nebo v jiném odstínu. S ubrousky Colour Catcher už zabarvené prádlo určitě nebude.

Znáte ubrousky Colour Catcher?





3 komentáře:

  1. Značku znám, ale nějak jsem neměla potřebu zkoušet ubrousky. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je teď používám pořád a nestačím se divit, kolik barvy dokáže prádlo během praní uvolnit.

      Vymazat
  2. Min erfarenhet av att arbeta med Mr Pedro (A Loan Officer) var ett nöje. Han var helt uppenbar om kostnaderna och om affären var ekonomiskt rimlig. Faktum är att när jag förklarade min situation rådde han mig att inte refinansiera om inte de nuvarande villkoren förbättrades trots att det kostade honom affärer. När han senare kontaktade mig om en bättre affär, hoppade jag på det eftersom han hade förtjänat mitt förtroende. "Definitivt fick mig att känna mig säker på att jag arbetade med ett fantastiskt låneföretag / bra affärsperson som kände till sitt värde av affärsområden.
    Jag kommer att råda alla här som letar efter någon form av lån att kontakta Mr Pedro eftersom han och hans företag hjälpte mig med ett lån på 2% vilket var mycket imponerande.
    Jag fick Mr Pedro att kontakta Office Email på .... pedroloanss@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.