čtvrtek 18. listopadu 2021

Úklid se Swifferem

 Hezký den vám všem,

dnes bych vám chtěla představit skvělé pomocníky pro domácnost a těmi jsou uklízecí sada od značky Swiffer. Já osobně jsem zkoušela prachovku a násadu (mop) na mokré i suché vytírání. 

U mopu oceňuji nastavitelnou teleskopickou tyč, díky které se během úklidu dostanete i na hůře dostupná místa. Spolehlivě tak utřete prach například pod gaučem, jídelním stolem, postelí apod. Utírání můžete praktikovat suchou i mokou cestou. K mopu jsou totiž určeny speciální čisticí ubrousky, které jsou mokré nebo i suché. Ty mokré ubrousky mají moc příjemnou vůni, díky které bude byt kompletně provoněný.

U prachovky je také teleskopická tyč, kterou oceníte zejména při utírání prachu na skříni, žaluziích, obrazech apod. Prachovka má vyměnitelné náhradní násady, takže vždy, když bude prachovka už na výhoz, můžete vybalit novou. 

Musím říct, že pomocníky na úklid tohoto druhu mám moc ráda, protože samotný úklid je jednodušší a rychlejší. Nemám ráda, když mi úklid zabere celý den, což u Swifferu určitě nehrozí a spíš naopak mi více volného času ještě zbyde. 

Co na Swiffer říkáte?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.