pondělí 12. září 2022

Přírodní kosmetika na pleť z Econea

 Hezký začátek týdne vám všem,

dnes mám pro vás recenzi na výrobky z eshopu Econea.cz. Jedná se konkrétně o výrobky francouzské značky Lamazuna. Lamazuna vyrábí kosmetiku v tuhé formě, aby nemusela být balena v plastových obalech, což velmi oceňuji a jako nápad je to velmi originální. Teď už si pojďte ale přečíst, jak jsem byla se samotnou kosmetikou spokojená:

Tuhé mýdlo na čištění obličeje pro mastnou pleť - grapefruit 23 g

Tento výrobek má tvar obláčku a voní po grapefruitech. Mýdlo má za úkol hloubkově čistit  smíšenou a mastnou pleť. Obláček je z BIO kokosového oleje, marockého jílu, aktivního uhlí a oleje z černého kmínu. Já osobně toto mýdlo používám na problematickou T-zónu. Nejvíce problematické mám čelo, takže během sprchy mýdlo namočím ve vodě a začnu pleť šetrně čistit. Po vyčištění už jen opláchnu pokožku vlažnou vodou a mám hotovo. 

Lamazuna Tuhé mýdlo na čištění obličeje pro suchou a citlivou pleť - ibišek 23 g

Opět mýdlo ve tvaru obláčku, které voní po ibišku. Obláček je z BIO kokosového oleje, šetrných rostlinných čisticích látek a výtažku z ibišku. Toto mýdlo používám především na spánky a tváře. Na tvářích je moje pleť suchá a hodně citlivá, takže toto mýdlo je ideální volbou pro mé večerní čištění ve sprše. Výsledkem pravidelného čištění je hloubkově vyčištěná a zklidněná pleť.

Lamazuna Tuhá zubní pasta - máta 17 g

Tato zubní pasta na první pohled budí dojem lízátka, použití je ale jiné. Pro čištění zubů je nutné zubní kartáček nejdříve namočit v teplé vodě a pak jím párkrát přejet přes tuhou zubní pastu. Vzniklou pastou je možné zahájit čištění zubů. Pasta na dřívku je vyrobena z kokosového oleje a z máty peprné. Tento výrobek je vhodný i pro vegany. Zaujala mne poměrně nezvyklý chuť pasty, na kterou si musím ještě zvykat. Každopádně musím tento výrobek hodnotit jako hodně zajímavý.

Lamazuna Tuhé kakaové máslo růžové BIO 50 g

Toto hloubkově vyživující kakaové máslo jsem si hodně zamilovala. Je to výrobek, který provoní celou pokožku těla a samotná aplikace je velkou zábavou. Po přiložení másla k pokožce dojde k pozvolnému tání a může se tak začít se samotnou masáží pokožky těla. Máslo krásně voní  po kosatci a má hezkou růžovou barvu. Pravidelným používáním tohoto výrobku docílíte krásně hebké pokožky a výrobek působí i proti striím.

Lamazuna Tuhý odličovač make-upu BIO 30 g

Tento tuhý odličovač si umí poradit s odlíčením pleti a očí. Z odličovače je příjemně cítit bambucké máslo, které mám moc ráda. Tuhý odličovač se velmi dobře aplikuje na pleť a pro odlíčení očí je možné použít i odličovací tampónky. Tento výrobek musím hodnotit opět velmi kladně.

Tip: Všechny tuhé výrobky doporučuji skladovat v nějaké nádobce. Já použila skleněnou nízkou nádobu, kterou mám položenou na okraji vany a výrobky mám tak vždy k dispozici a připravené pro další aplikaci.

Co na výrobky Lamazuna říkáte?








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.