sobota 30. října 2021

Záchrana pro poškozené vlasy s Herbal Essences

 Krásný den vám všem,

dnes bych vám chtěla představit výrobky od značky Herbal Essences, které jsou určeny pro poškozené vlasy. Vlasy mohou být poškozeny různými vlivy, ať už různým odbarvovaním, nebo třeba také častým žehlením či dlouhým vysoušením fénem. 

Výrobky obsahují arganový olej a neobsahují barviva. Produkty lze použít i na barvené vlasy. Složené produktů bylo navrženo ve spolupráci s Královskými botanickými zahradami v Kew. 

Šampon s marockým arganovým olejem

Jako první začínám svou péči o vlasy s šamponem. Šamponu stačí pro aplikaci nanést opravdu malé množství. Po smíchání s vodou šampon krásně pění a vlasy zbaví nečistot a odumřelých kožních částí. Doporučuji nanést šampon po opláchnutí ještě jednou. Po druhé aplikaci vlasy důkladně vymačkám tak, aby z nich nekapala voda a vlasy byly mokré jen na dotek. Šampon zanechává vlasy hebké, hydratované a také vyživené.

Kondicionér pro snadné rozčesávání

Po opláchnutí šamponu je na řadě kondicionér, nebo maska. Já masku používám většinou 1x-2x za týden. Kondicionér nanáším hlavně do délek vlasů a snažím se vyhnout pokožce hlavy. Kondicionér nechávám působit cca 2 minuty a poté jej opláchnu vlažnou vodou. Po umytí jsou vlasy hebké, snadno se rozčesávají. Výsledkem jsou lesklé a vyživené vlasy.

Maska pro hloubkovou regeneraci

Když nechci použít kondicionér, použiji masku. Masku opět aplikuji pouze do délek vlasů a vyhnu se pokožce hlavy. Doba působení je většinou v rozmezí 3-5 minut. Pro ještě lepší účinek doporučuji vlasy zabalit do potravinářské fólie a pak do ručníku. Maska se snáze vstřebá do vlasů a zajistí lepší výsledek. Po aplikaci jsou vlasy regenerované, vyživené a hebké. 

Bezoplachový olej pro obnovení vlasových vláken

Tento olej chrání vlasy před lámavostí a aplikuje se do délek vlasů. Vlasy mohou být mokré i suché. Pro aplikaci stačí opravdu malé množství. Olej také chrání konečky vlasů před třepením a lámavostí.

Já jsem s výrobky velmi spokojená a jejich používání jsem si doslova zamilovala. Aktuálně je navíc v drogerii Rossmann akce. Pokud zakoupíte jakékoliv 2 produkty od Herbal Essences, obdržíte kosmetickou korkovou taštičku zdarma. Ale pozor, akce trvá pouze do 8.11.2021.

Co na tyto výrobky říkáte?








1 komentář:

  1. Tuto kosmetiku neznám, tak ji ráda vyzkouším :-) . Také mám poškozené vlasy z žehlení a ještě jsem nenašla přípravky, díky kterým bych je měla krásné. Už jsem si ale našla, jaký je nejlepší kartáč na vlasy , tak už alespoň něco jsem pro zlepšení svých vlasů udělala :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.