sobota 16. října 2021

Péče o pleť se značkou Kiehl's

Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás nachystaný článek o kosmetice Kiehl's a konkrétně vám sdělím pocity a dojmy u následujících výrobků, které jsem testovala: tonikum s měsíčkem lékařským, noční regenerační olej, hydratační avokádový krém a hydratační krém. Z výrobků jsem si udělala hlavně večerní rituál, při kterém se snažím zapojit i trochu obličejové jógy, díky které se výrobky do pleti lépe vstřebají a zajistí tak lepší výsledek.

Calendula Herbal Extract Toner

Tento výrobek je určen pro všechny typy pleti, včetně citlivé a obsahuje okvětní lístky měsíčku lékařského. Moje pleť je problematická, takže mi tento výrobek plně vyhovuje a vyhovuje mi také zejména svou příjemnou vůní, která mě opravdu dostala hned při prvním otevření a použití. Toto tonikum pleť zklidňuje a zároveň ji osvěží a jemně vyčistí. Tento výrobek prostě musíte mít. Pro aplikaci stačí nanést malé množství na odličovací tampon, jemnými tahy směrem do stran tonikum aplikovat a pak pokračovat s nanášením nočního oleje Midnight Recovery Concentrate, který celou péči dokonale propojí.

Midnight Recovery Concentrate 

Tento noční regenerační olej má za úkol regenerovat pleť přes noc. Olej aplikuji na pleť po nanesení tonika. Do dlaní aplikuji cca 3 kapky a ty pak postupně rozetřu po celé ploše pleti. Poté se snažím jemnými krouživými pohyby výrobek zapracovat až do prokrvení pokožky, díky čemuž se výrobek lépe vstřebá a lépe i účinkuje. Olej pomáhá obnovit vzhled unavené pokožky, regeneruje přes noc, redukuje jemné linky, zpevňuje a zanechává pokožku hladší. 

Creamy Eye Treatment with Avocado

Tento hydratační a vyživující krém je určen pro aplikaci na oční okolí. Výrobek aplikuji na kruhy pod očima a na oční víčka a záhyby očí pod obočím. Krém jemně vklepávám pomocí prstů a pak jej nechám během spaní postupně vstřebat. Samotná textura tohoto výrobku mě moc baví, je taková hutnější, ale přitom krémová. Po probuzení jsou oči odpočaté a projasněné. 

Ultra Facial Cream

Hydratační krém, který je vhodný pro všechny typy pleti. Tento krém používám až v posledním kroku v mé večerní rutině v péči o pleť. Krém má lehkou konzistenci jako peříčko, velmi dobře se aplikuje na pleť a jeho vstřebávání je poměrně rychlé a efektivní. Výsledkem pravidelného používání je krásně hebká pleť. 

Musím říct, že výrobky značky Kiehl's mi velmi vyhovují a moje pleť je v mnohem lepším stavu než před používáním. Už při používání jde cítit, že se jedná o kvalitní kosmetiku na vysoké úrovni, kterou prostě v klasické drogérii nekoupíte. 

Znáte kosmetiku Kiehl's?







1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.