pátek 17. srpna 2018

Nákupy Primark léto

Krásný den vám všem,

opět je tu článek o nákupech z Primarku. Do Primarku jezdím moc ráda a dnes vám tedy ukážu, co jsem si nakoupila.

 1) Trika a tílka
V Primarku nakupuji trika docela často..už jen proto, že mají pěkný design, nebo mi prostě a jednoduše sedí :-) Cena samozřejmě cca 80Kč/triko.
 2) Náušnice
Náušnic mají v Primarku fakt hodně a tentokrát jsem si vybrala zlato-černou sadu. Co na ně říkáte?
 3) Masky na obličej
Masky na obličej jsou super a vždy si nějaké vyberu. Tentokrát jsem vybrala s borůvkou a s černým uhlím.
 4) Řasy
Opět jsem vybrala řasy...jedny jsou výraznější a ty další jen slabounké pro přirozené líčení.
 5) Bělící pasta
Už několikrát jsem si chtěla koupit bělící pastu na zuby, tentokrát jsem se k tomu konečně odhodlala a pastu koupila. Zatím mi vyhovuje..tak uvidíme, jestli budou nějaké výsledky.
 6) Odličovací tamponky
Klasika, kterou vždy využiju...
 7) Ručníky na obličej
Tyto ručníky jsou malého rozměru a v balení jsou celkem 3kusy/52Kč.
 8) Úklidové utěrky
Tyto utěrky používám na úklid. V balení jich bylo 5ks a cena byla také směšná.
 9) Ponožky
Ponožky tohoto typu kupuji snad vždy, když jsem v Primarku. Většinou tedy volím černou barvu, ale tentokrát jsem udělala změnu a koupila si tělové.
 10) Ponožky s krajkou
Tyto ponožky mě zaujaly hlavně zakončením s krajkou. Jsem zvědavá, jak budou vypadat na noze.
 11) Kšiltovka
Tato kšiltovka mě oslovila hlavně cenou...Přesně už nevím kolik stála, ale určitě to bylo do 50Kč.
 12) Pásek
Pásky jsou u mě z Primarku opět TOP. Kupuji je skoro vždy, když tam jsem...tentokrát jsem zvolila modrou barvu.
 13) Košilka
Košilku jsem si koupila na horké letní dny a musím říct, že je bezvadná. Na těle hezky chladí a celkově se mi moc líbí.
 14) Kalhoty
Kalhoty jsou spíše společenské, ale mě se moc líbí a určitě je unosím.
 Tyto poslední dva výrobky z Primarku nejsou, ale musela jsem vám je sem dát. Koupila jsem je v německém Kauflandu a moc hezky voní. Cena byla kolem 20Kč..byly v akci a jsou to mycí prostředky na nádobí.
Zaujala vás některá věc?

10 komentářů:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! V Primark vždy nakoupím ponožky, spodní prádlo, odličovací ubrousky a svíčky..:)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou skvělé nákupy. Líbí se mi snad úplně všechno.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. V primarku si nejčastěji kupuju boty, kalhoty s dírou na kolenech, kabelky a teď jsem si pořídila i sukni a nějaké věci na doma - papuce s lenochodem a termohrnek s myvalem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ty náušnice. Super nákup. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kalhoty společenské by se mi hodně líbily, ale ty jsem u nás nijak nezahlídla :) Zrovna taky mám článek Primark nákup :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce se mi líbí to tričko s ananasem a ta kšiltovka :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. kšiltovka a náušnice vypadají dobře

    OdpovědětVymazat
  9. Super kousky, ta kšiltovka vypadá skvěle a za tu cenu...boží:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.