pondělí 13. srpna 2018

VICHY Pureté Thermale Micelární voda

Krásný den vám všem,

po dlouhé době tu mám opět článek ohledně čištění pleti. Čištění pleti jako takové je velmi důležité a proto je také důležitý výběr samotného přípravku, kterým tento proces budeme provádět. Mě se naskytla možnost vybrat si výrobek u lékárny Benu a konkrétně se jedná o VICHY Pureté Thermale Micelární vodu. Micelární voda cenově vychází na 399Kč/400ml. 

Hlavním cílem micelární vody je čistit pleť do hloubky. Výrobek je určen pro citlivou pleť, kterou nevysušuje a navíc ji zklidňuje a osvěžuje. Vodu lze použít také na oči a rty. Používat se může ráno i večer.

Já mám pleť teď v létě dehydratovanou a velmi citlivou na sluneční záření. Musím říct, že micelární voda od Vichy mi velmi pomáhá regulovat nežádoucí akné na pleti a také pleť zklidňuje. Vodu používám v podstatě každý den. Většinou ráno pleť jen tak lehce přejedu odličovacím tamponkem navlhčeným právě touto vodou a večer se pouštím do důkladného čištění, kdy s vodou odličuji make-up a líčidla. Voda se po aplikaci neoplachuje, což je velké plus. 

Další kladnou vlastností u tohoto výrobku je pumpičkový aplikátor. Já osobně takové aplikátory miluju, protože mi šetří čas. Místo šroubovacího víčka si jen zmáčknu pumpičku a můžu vesele a rychle odličovat. Vodu jsem měla i na dovolené a ocenila jsem i možnost, že se dá pumpička uzamknout do polohy, kdy pumpička zmáčknout nejde, takže se nestane v zavazadle a během cestování žádná nečekaná nehoda, která by mohla zapříčinit rozlití výrobku. 

S touto micelární vodou jsem hodně spokojená a mé citlivé pleti naprosto vyhovuje. Vřele vám ji doporučuji a pokud vás voda zaujala, můžete na ni mrknout zde: VICHY Micelární voda.

Líbí se vám tato micelární voda?



 


11 komentářů:

  1. ja som pri týchto pumpičkových baleniach mávala problém, pretože mi micelárka vystrekla vždy mimo tampóniku, alebo jej vystreklo príliš veľa :) táto to nerobí? :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to občas udělá taky..záleží jak hodně pumpičku zmáčknu.

      Vymazat
  2. Micelárne vody používam veľmi rada a musím povedať, že práve táto ma veľmi zaujala :) Aj keď si veľmi neviem predstaviť to dávkovanie

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Takové dávkování mám na produktech nejraději. :) Od Vichy jsem nic nezkoušela a rozhodně bych velmi ráda vyzkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post, I like it. Great post :)

    New post: http://www.alexandarstanisavljevic.com/2018/08/fantastic-weekend-zen-hotel.html

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful products, great review:)

    OdpovědětVymazat
  6. Značku Vichy jsem si za poslední dobu velmi oblíbila :-) a to díky její novince. Do séra jsem se totiž naprosto zamilovala :-D
    Jiné produkty jsem ale od Vichy nezkoušela. Mamka ale od téhle značky používá mnoho produktů a moc si je vychvaluje, takže věřím, že je tato micelární voda opravdu fajn. Líbí se mi a osobně bych jí ráda vyzkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Vichy je skvělá značka, ale micelární vodu jsem od ní ještě neměla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem na ní koukala a moc se mi na ní líbí ta pumpička. Teď mám ještě micelárku od Garnier, tak až dojde, tak po Vichy sáhnu. Ty fotky produktu jsou super, máš to krásně nafocené :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.