pondělí 20. srpna 2018

Lehký rozjasňující make-up Pure Light Yves Rocher

Hezký den vám všem,

dnes bych vám chtěla ukázat make-upy s názvem Pure Light od značky Yves Rocher. Tyto make-upy mi značka poslala na vyzkoušení a ihned po otevření krabičky jsem je šla vyzkoušet, protože jsem byla zvědavá, jaké asi budou. Nakonec jsem vybrala ze všech odstínů jen jeden, který seděl mému odstínu pleti..samozřejmě to byl ten nejsvětlější ROSE 100. Yves Rocher nabízí hned několik odstínů Pure Light make-upů, takže si určitě vybere každý ten svůj. Cena make-upu Pure Light je cca 400Kč. Můžete ale natrefit i na nějakou akci, kde bude make-up stát méně. 

Make-up má za úkol pleť hydratovat, vyživovat a sjednocovat po celý den. Make-up se nanáší pomocí pipety, díky které naberete přesné množství a ušetříte tak množství výrobku. 

Musím říct, že mě docela zarazila textura tohoto make-upu. Textura je na můj vkus dost tekutá, skoro až vodová. Během nanášení na pleť se sice snadno roztírá, ale po chvilce se začnou tvořit lehké žmolky, které opadávají z pleti. Zkoušela jsem make-up nanášet ještě v druhé vrstvě a bylo to to stejné. Nakonec jsem celý boj s nanášením vzdala a make-up z pleti odlíčila. 

Krytí tohoto výrobku je velmi mírné, skoro až žádné. Produkt bych asi doporučila mladým náctiletým, kteří mají pleť bezchybnou..ikdyž...pubescenti asi také zrovna dvakrát jásat nebudou.

Musím uznat, že tyto make-upy mě zrovna dvakrát nenadchly.

Máte zkušenost s make-upy Pure Light?







 
 

4 komentáře:

  1. Jako takové vypadají moc hezky, ale já bych potřebovala vyšší krytí :))
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nemají větší krytí, jinak bych do jednoho odstínu šla :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. To mírné žmolkování by mi vadilo. Už jsem se s tím jednou setkala, ale u bb krému a bylo to hrozné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tieto vyzerajú veľmi príjemne :) Tiež by mi však vadili žmolky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.