pátek 24. srpna 2018

GOSH kokosový šampon

Hezký den vám všem,

v červnu 2018 vycházelo číslo známého časopisu ELLE a v něm byl jako dárek kokosový šampon od značky GOSH. Cena tohoto výrobku se na internetu pohybuje okolo cca 200Kč/230ml, takže se vyplatilo červnové číslo ELLE koupit. 

Šampon GOSH je určen pro všechny typy vlasů. Obsahuje kokosový olej, provitamín B5, keratinový protein a pšeničný protein. 

Šampon má za cíl zacelovat roztřepené konečky vlasů, vyživovat vlasy, zvláčňovat vlasy a je vhodný pro každodenní použití.

Textura šamponu je hutná tak akorát. Šampon se velmi dobře aplikuje na vlasy a po smíchání s vodou hezky vytváří bohatou pěnu, která velmi příjemně voní. 

Po mytí tímto výrobkem jsou vlasy hezky provoněné a hladké na omak. 

Musím říct, že výrobek mě velmi mile překvapil a moc ráda ho používám.

Co na tento šampon od GOSH říkáte?




 

5 komentářů:

  1. Myslím, že je to tak půl roku kdy byl kolem tohoto šamponu takový boom, že nešel už sehnat ani na internetu, všude byl vyprodaný =)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Docela by se mi líbil. Koupě se určitě vyplatila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak o tomhle šamponu čtu poprvé. Což se celkem divím, protože je to kokosový vůně a tu já miluji :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá špatně a k časopisu se vyplatil. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ho taky z Elle :) a právě ho mám v koupelně a používám ho :) krásně voní, ale zatím nemám jasný názor, určitě se objeví v některých spotřebovaných produktech u mě na blogu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.