pátek 27. července 2018

Letní výzva s Horkými boby

Krásný den vám všem,

máme tu léto a s ním i vysoké letní teploty. Abych vám to léto tak trochu zpříjemnila, zapojila jsem se do výzvy na http://www.blogerky.cz/.Blogerky pořádaly výzvu s horkými kakaovými boby http://www.horkeboby.cz/ a protože mám kakao moc ráda, vůbec jsem neotálela a rychle se zapojila. 

Součástí balíčku byl letáček s informacemi, dávkovač a velké balení bobů. Samozřejmě jsem musela voňavý kakaový prášek ihned ochutnat a musím vám teda říct, že to byl gurmánský zážitek. 

Ve výzvě bylo za úkol vymyslet vlastní recept na přípravu letního nápoje. Léto a osvěžující nápoje mám ráda, takže jsem se moc těšila až něco originálního vymyslím.

Nápoje jsem vymyslela celkem dva...jeden banánový a druhý mandarinkový.

Banánovo-čokoládový nápoj 
1 ks banán
2 dcl mléka
1 deluxe smetana ke šlehání
stužovač šlehačky
1 balíček vanilinového cukru
4 lžíce horkých bobů

Do misky si dáme banán a rozmixujeme ho spolu s 1 dcl mléka. Po rozmixování se pustíme do  smíchání bobů (2 lžíce) se zbytkem mléka, což je 100ml. Mléko s boby řádně promícháme a dáme do lednice vychladit asi na 1/2 až 1 hodinu. Nakonec si přichystáme z vychlazené deluxe smetany šlehačku, kterou celý nápoj ozdobíme. Šlehačku se stužovačem, vanilinovým cukrem vyšleháme a úplně na konec ještě vložíme 2 lžíce bobů. Po vyšlehání šlehačky se pustíme do servírování. Jako první vrstvu nalijeme do sklenice mléko smíchané s boby, následně rozmixovanou směs s banánem a poté šlehačku, kterou můžeme ozdobit plátky čerstvého banánu. Nakonec můžete dát nápoj ještě na 1/2 hodiny vychladit do lednice.

Musím říct, že tento nápoj byl opravdu vynikající a budu si jej dělat častěji.

Mandarinko-čokoládový nápoj
1 plechovka vychlazených mandarinek
5 vrchovatých lžic horkých bobů
200ml mléka
čokoládové kousky na ozdobu
zelené bylinky na ozdobu

 1/2 plechovky mandarinek vložíme do misky a následně je rozmixujeme. Po rozmixování vložíme mandarinky do sklenice. Následně smícháme 100ml mléka s 2 lžícemi horkých bobů, které nalijeme opatrně na mandarinky, poté to stejné opakujeme, akorát do mléka vložíme 3 lžíce horkých bobů. Nakonec nápoj ozdobíme čokoládovými kousky a ozdobíme bylinkou pro efekt. Nakonec dáme nápoj vychladit do lednice na 30 minut.




Opět mi nápoj moc chutnal a musím říct, že Horké boby mají opravdu delikátní chuť, která mě osobně velmi oslovila. 

Zkoušela jsem i horkou verzi pouze s mlékem na snídani a opět naprostý požitek. 

Moc děkuji za možnost vyzkoušení Horké boby a Blogerky.



3 komentáře:

  1. Moc pěkně sis s výzvou poradila! :) Oba dva nápoje vypadají moc pěkně a věřím, že i dobře chutnají!


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. No tak oba dva ty recepty vypadají fakt dokonale! Boby doma mám, tak bych je mohla vyzkoušet ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.