pondělí 30. července 2018

Nude paletka MUA

Hezký den vám všem,

pokud máte rádi nude odstíny jako já, určitě jste tu teď správně. Dnes se dozvíte, jaká je paletka od značky MUA, kterou jsem si koupila na dekorativka.cz. Paletka stála cca 100Kč, což je perfektní cena. Celkem je v paletce 12 stínů v nude barvách s různým využitím. Součástí paletky je pěnový aplikátor, který já ale nikdy nepoužívám.

V paletce se tedy nachází celkem 12 různých kovových a perleťových odstínů, které jsou vysoce pigmentované.  Pigmentaci můžete ještě zvýšit buď nanášením na mokro, nebo s podkladovou bází, která stíny zároveň i zafixuje a udrží na svém místě. 

Struktura stínů je mírně prášivější a trochu máslovitá. Během nanášení štětcem stíny opadávají jen v malé míře, což určitě oceňuji. 

Stíny jdou vrstvit na sebe a blendit štětcem do ztracena. 

Výdrž stínů s podkladovou bází je v podstatě neomezená a nemusíte se tak bát vyrazit do horkých letních dnů. 

Odličování stínů provádím pomocí dvoufázového odličovače a jde to snadno a rychle dolů.

Obal je vyroben z klasického plastového materiálu. Přední strana víka je z části čirá, takže hezky vidíte dovnitř.

S paletkou jsem moc spokojená, protože obsahuje přesně odstíny, které mám ráda a dá se s ní vyloženě kouzlit a vytvářet různé druhy líčení.

Jak se vám tato paletka líbí?








6 komentářů:

  1. Que linda paleta de cores,...Beijinhos,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem od MUA v bílém obalu a byla fakt super. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tato značka vůbec neoslovila a její produkty na mě působí celkem nekvalitním dojmem, i když ty jsi s ní spokojená.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem podobnou paletku od MUA měla a byla moc fajn...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.