pátek 6. dubna 2018

Kokosová péče o vlasy Urtekram

Hezký den vám všem,

už je to pár týdnů co jsem začala doma testovat výrobky od značky Urtekram. Konkrétně se jedná o Bio kokosový šampon a kokosový kondicionér ve spreji. Oba výrobky mám z e-shopu lilibela.cz, takže pokud vás zaujmou, určitě na stránky e-shopu mrkněte.

Pokud milujete vůní kokosu, určitě vás tento výrobek nadchne a budete ho doslova milovat. Vůně výrobku je lehká, ale velmi příjemná. 
Šampon obsahuje celkem 3 látky a to: výtažek z kokosu, výtažek ze sedmikrásky a výtažek z mořských řas. Tato kombinace látek má za cíl udržovat vlasy pevné. Dále pak ve složení naleznete také aloe vera, které dodává vlasům hydrataci a výživu. Celé složení výrobku je v Bio kvalitě.
Šampon má tekutější konzistenci a velmi dobře v kombinaci s vodou pění.
Po umytí jsou vlasy krásně hebké, čisté a provoněné.
Výrobek splnil na 100 % má očekávání.

Opět voňavý kokosový výrobek, tentokrát však ve formě spreje s rozprašovačem. 
Tento kokosový kondicionér se po aplikaci neoplachuje, takže jeho aplikace vám zároveň ušetří i trochu času. 
Výrobek vlasy hadratuje a vyživuje. Před použitím se musí výrobek protřepat a pak už ho jen stačí do vlhkých vlasů po celé délce nastříkat. Díky rozprašovači se produkt dostane přesně tam kam má. Po aplikaci jdou vlasy krásně rozčesat a jsou dokonale hebké na dotek.
Opět jsem s výrobkem spokojená a musím říct, že mě tyto dva produkty velmi mile překvapily svojí kvalitou a hlavně příjemnou vůní kokosu.

Máte rádi vůni kokosu? 







6 komentářů:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty vyzerajú naozaj super, luxusne ! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec značku neznám, ale vypadají produkty moc dobře :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Vůni kokosu moc nemusím, ale tyto dva produkty nevypadají špatně.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já vůni kokosu miluji a tahle dvojice vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Na Utekram už jsem také koukala, docela mě láká :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.