pondělí 9. dubna 2018

Spiritime flower time z notino.cz

Krásný a pohodový den vám všem,

když jsem nakupovala dárky pod stromeček, objednávala jsem také na notino.cz. Konkrétně jsem objednala dárkovou sadu pro přítele Hugo Boss a dostala jsem k ní dárkovou sadu Spiritime flower time. Sada mě velmi mile potěšila a nedávno jsem si ji vzala dokonce na dovolenou. 

Sada Spiritime flower time obsahuje dva výrobky a konkrétně jde o hydratační tělové mléko (75ml) a hydratační sprchový gel (75ml). Cena této sady je 199Kč.

Hydratační tělové mléko
Mléko pokožku těla provoní frézií a dodá pokožce jemnost, hydrataci, vláčnost, vitalitu. 
Tělové mléko se do pokožky velmi rychle vstřebá. Já osobně nemám ráda, když musím dlouhé minuty čekat, než se různé krémy od různých značek vstřebají do pokožky. U tohoto mléka je to ale do pár vteřin, což musím rozhodně ocenit. Po vstřebání je pokožka hezky jemná a provoněná.
Za mě určitě toto hydratační tělové mléko doporučuji, protože splnilo to co slibuje výrobce.

Hydratační sprchový gel
Díky květinové vůni pokožku těla velmi snadno provoní a zanechá ji hezky čistou, svěží, hydratovanou, regenerovanou. 
Sprchový gel během aplikace s vodou krásně pění a vytváří bohatou pěnu. Konzistence gelu je mírně tekutější a velmi snadno se oplachuje.
Tento sprchový gel neobsahuje silikony, parabeny, parafín. 

Musím říct, že tato sada Spiritime flower time mě velmi nadchla a na cestování je jako stvořená. Pokud někam jedete na pár dní, určitě neváhejte a mrkněte po této květinové sadě. Určitě to stojí za vyzkoušení.

Jakou bezva cestovní sadu jste naposledy vyzkoušeli vy?





4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.