sobota 20. ledna 2018

Lavera báze pod oční stíny

Hezkou sobotu vám všem,

nedávno jsem dělala objednávku na dekorativka.cz a objevila jsem tam podkladovou bázi pod oční stíny od značky Lavera. Musím se přiznat, že od této značky jsem toho moc nezkoušela, nebo spíše vůbec nic jsem nezkoušela a tak jsem byla zvědavá jaký tento výrobek asi bude. Zaujal mě hlavně tím, že je v Bio kvalitě a za velmi přijatelnou cenu, která byla kolem 100Kč/9ml. 

Já osobně stíny používám skoro každý den a podkladovou bázi používám vždy jako fixátor a také aby měly stíny větší pigmentaci. Báze Lavera je bez parabenů, parfemace, silikonů a je vhodná pro vegany

Velmi mě překvapila konzistence báze, která je gelová (až tekutá) a velmi snadno se roztírá po pohyblivém očním víčku. Při nanášení jsem také přišla na to, že množství báze stačí opravdu velmi málo. Řekla bych, že stačí doslova na bříško prstu jen tak klepnout a to vám bude opravdu stačit. Po nanesení mám vždy na očích takový divný pocit, jako bych si oči navlhčila vodou, ale po nanesení stínů pocit vždy ustane. Blendění a nanášení stínů jde lehce, ale pro někoho může být gelová textura problém, takže uvidíte samy jak právě vám bude tato báze vyhovovat. Já už jsem si na ni docela zvykla a používám ji moc ráda. Už teď si troufám říct, že balení vydrží opravdu hoooodně dlouhou dobu, takže vám i ušetří nějaké ty finance. 

Výdrž stínů s bází je bez problémů celý den, takže i v tomto směru mě báze vyhovuje a nebojím se vám ji doporučit. 

Na závěr bych tuto bázi lavera zhodnotila velmi kladně, protože plní a dělá to co má. Stíny jsou s touto bází více pigmentované, mají větší výdrž a oči nijak nedráždí.

Jakou podkladovou bázi na oči používáte vy?






 

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.