úterý 23. ledna 2018

Malinový ocet od Yves Rocher

Krásný den milé čtenářky,

pokud chodíte nakupovat do Yves Rocher, určitě jste tam zaznamenaly malinový ocet na vlasy. Já osobně jsem výrobek dostala v kamenné prodejně. Byla to snad nějaké akce, že když si koupíte nějaký výrobek, dostanete právě tento malinový ocet zdarma k nákupu. Jejich akce pro zákazníky mě baví a tak jsem neváhala a akce také využila. Mimochodem kdybyste si chtěly ocet koupit, vyjde vás asi na 189Kč/150ml.

Ocet má za úkol vlasy uzavírat, dodávat jim lesk a šťavnatou vůni skvělých malin. Já osobně teda vůni malin miluju a tak jsem se díky tomuto výrobku vrátila vzpomínkama do prosluněného léta, kdy právě maliny rostou. Je fajn, že ocet vlasy nijak nemastí, takže se ho vůbec nemusíte bát. 

Ocet se na vlasy aplikuje až po celém procesu mytí, aplikuje se prostě až nakonec. Po nanesení na vlasy se nechá chvíli působit a poté se opláchne vodou. Po opláchnutí už stačí vlasy pouze vysušit a déle upravovat podle svého gusta.

Vždy když jsem octem vlasy polila, měla jsem je pak příjemné na omak, voňavé po malinách a zdravě lesklé. Výrobek mě mile překvapil, protože jsem čekala, že budou mastné, ale mastnota se vůbec neobjevila, takže super.

Znáte tento malinový ocet?








 

21 komentářů:

  1. Už jsem o něm hodně četla, asi si ho budu muset taky pořídit a vyzkoušet jaký bude. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento výrobek od Yves Rocher mne fakt láká! A možná právě díky tvému článku mu už brzo neodolám a odnesu si ho domů. Je mi to úplně jasné. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho zkoušela ted poprvé a zatím mám pocit že to nic neudělalo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Počula som, že ocot ma priaznivé účinky na vlasy, ale odradzovala ma jeho aróma, no toto vyzerá ako dobré riešenie :)Budem sa musieť na tento produkt pozrieť :)

    Ardnaxela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S klasickým octem už jsem zkoušela kdysi také uzavírat vlasy a po opláchnutí nešel z vlasů skoro cítit :-)

      Vymazat
  5. Já ten ocet také dostala k nákupu a již recenze čeká na zveřejnění, dokonce mám už v zásobě i velké balení, tak moc mi vyhovoval. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je paráda. Já bych si ocet taky koupila znovu, ale mám teď takové zásoby vlasových přípravků, že nevím kdy na něj zase přijde řada.

      Vymazat
  6. Nabídka na malinový ocet za nákup mi také domů přišla, ale bohužel jsem se zrovna nedostala do žádné prodejny, abych si ho vyzvedla. Zaujal mě hodně, že si ho asi budu muset koupit :-) vlasy se mi lesknou většinou jen po barvení a pak jsou zase docela matné a bez života...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to je škoda, že jsi se do prodejny nedostala..
      já se snažím jejich akce nepropásnout :-)

      Vymazat
  7. Vypadá dobře, malinový ocet jsem nikdy nezkoušela. Já mám pouze zkušenosti s klasickým octem a jablečným :D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. O tomto výrobku som síce ešte nepočula, ale vyzerá fajn! Aj balenie sa mi páči ☃ ❄

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  9. Chystám se na něj už tak dlouho, ale už ho konečně musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.