středa 17. ledna 2018

Bylinný intimní gel Floré

Hezký den milé čtenářky,

intimní hygiena je pro každou ženu velmi důležitá a výběr výrobku, který je k tomu určen jak by smet. Tentokrát jsem při nakupování v drogerii Teta objevila intimní gel Floré. Tento gel cenově vychází asi do 100Kč/150ml a je k sehnání právě v Teta drogerii.

Floré bylinný intimní gel obsahuje Tea tree a šalvěj lékařskou. Tyto dvě složky mě v gelu moc zaujaly a z toho důvodu jsem také gel zakoupila. Díky jemnému složení pomáhá gel udržovat přirozené ph v intimní oblasti a chrání před podrážděním.

Gel moc hezky a příjemně voní. Vůně je bylinková a vůbec nepůsobí chemicky. 

Konzistence gelu je dost hustá a z toho důvodu gel (balení) vydrží dlouhou dobu, takže vlastně ve finále i ušetříte. 

Během mytí vytváří gel bohatou a voňavou pěnu. Po umytí jde snadno opláchnout vodou a zanechává pokožku krásně hebkou a čistou. 

S gelem jsem maximálně spokojená, balení už mám skoro celé spotřebované a určitě si tento výrobek zase někdy ráda koupím. Pokud hledáte intimní gel s příjemnou vůní, který vám vydrží dlouhou dobu, určitě mrkněte právě po Floré v Teta drogerii.

Jaký intimní gel jste naposledy vyzkoušeli vy?




 

3 komentáře:

  1. Já mám teď pěnu na intimní hygienu od Avonu a jsem spokojená, jinak tyto gely používám moc ráda. Gel Floré vidím u Tebe poprvé, určitě se po něm poohlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla nedávno od Nivea a nyní používám Chilly, klasiku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem ještě žádný produkt nezkoušela :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.