pátek 6. července 2012

Moje řasenky

Jako první je řasenka se zeleným obalem od Miss sporty-Studio Lash.No co k ní napsat.Byla cenově docela dostupná.Stála asi do 100 ,- A protože má umělohmotný kartáček a žádné štětinky tak jsem ji ani moc nepoužívala.Umělé kartáčky mi vůbec nechcou protahovat řasy a vůbec mi nesedí.Takové řasenky mi přijdou že mají za úkol hlavně obalit přírodní řasy a ne je natahovat a opticky zvětšovat.
Pro mě tato řasenka NE!!!

Druhá řasenka má modrý obal a je od Avonu-název už nejde přečíst.Byla taky celkem levná a kartáček mi docela vyhovoval,ale našla jsem i lepší řasenky.Takže tuhle bych z pěti řasenek umístila asi na 4 místo.

Třetí řasenka má černý obal a je od Miss sporty-pump up lash.Když jsem si tuto řasenku koupila měla jsem po ní docela dost protažené řasy a měla jsem tak oči opticky zvětšené.Cenově dostupná asi do 150 ,-
Umístila bych ji ne na 3-tí,ale na 2-hé místo.

Čtvrtá řasenka Dermacol-Volume mania mascara-lesklý růžový obal.Kombinovala jsem ji s řasenkou od Miss sporty-pump up lash.Kartáček má mohutný a myslím,že každý kdo má slabé řasy a prořídlé tak s touto řasenkou bude spokojený.Já osobně tedy jsem,ale cenově mě vyšla do 350 ,-
Umístila bych ji na 1-ní místo.

Pátá řasenka má lesklý zelený obal a je od Gabrielly Salvete-curl volume mascara.Je docela podobná řasence od dermacolu,ale má o trochu méně hustý kartáček.Cenově byla dostupná do 200 ,-





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.