sobota 7. července 2012

Blond vlasy a jejich žlutý nádech

Dnes jsem se rozhodla,že něco napíšu o přípravcích který zaručeně odstraní žlutý nádech.
Když jsem si vlasy odbarvila poprvé,měla jsem je žluté jako kuře a tak jsem se stím rozhodla něco dělat.
První byl tzv.stříbrný šampón od Matuschky.Nanáší se na umyté blond vlasy.Nechávala jsem si ho působit asi přes 10 minut.Je dobré nanést ho na vlasy co nejvíce a pak pořádně rozpěnit.Po čerstvě odbarvovaných vlasech může vzniknout fialový nádech,ale ten se po pár mytí smyje.Nevýhodou šampónu je,že vysouší vlasy.Proto je dobré provádět častěji zábaly na vlasy a také vlasy pořádně regenerovat.

Tužidlo Vitale-protože mě nebavilo pořád na vlasy aplikovat šampón který mi vlasy docela ničil-rozhodla jsem se,že si koupím něco jiného.Zakoupila jsem tužidlo od značky Vitale které však není dostupné úplně v každé drogérii.Sice tam mají jiné tužidla,ale myslím že nebudou tak dobře fungovat jako právě tohle.
Tužidlo nanáším pomocí hřebene NE KARTÁČEM na umyté vlasy.Nedoporučuji nanášet moc,protože vlasy jsou potom rychleji mastné.POZOR po tomto tužidle na vlasech vzniká fialový nádech!!!Ale na mě působil jako odbarvovací prostředek.Tužidlo by se mělo vymýt.Vymyje se,ale vlasy po něm jsou bělejší a bělejší.
Fialový nádech mi vydržel 2 až 3 mytí.Takže toto tužidlo je fakt super.Tužidlo jsem zakoupila do 150 ,-



1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.