pátek 6. července 2012

Make-up




Dřív jsem na svoji pleť používala pouze klasický tekutý make up,ale jelikož mám docela výrazné kruhy pod očima tak jsem si musela zakoupit ještě něco co mi je bude krýt než zvýrazňovat.Nemám je nijak zbarvené,ale jsou mi prostě vidět ty obrysy.Když jsem si poprvé zakoupila v drogérce make up cover od Dermacolu měl úplně jiné balení.Tuba byla bílá a nápis byl růžový.Pamatuji si to docela dobře.Při prvním nanesení jsem žasla úžasem.Stačila aplikace velikosti hrášku a měla jsem tak nanesený celý obličej.Na krk si make up nenanáším,protože mi to přijde nechutné a hlavně potom to oblečení.Jedna známá si ho asi pravděpodobně nanášela na krk a pak od toho měla v zimě zaprasenou bundu.Takže si make up nanáším tak,aby ten přechod mezi krkem a pletí nebyl tak viditelný.Teď už má tento make up jiné balení a taky už se přestal v mnoho drogérkách prodávat.Tehdy když jsem ho šla shánět byla jsem překvapená,když mi prodavačka řekla že už ho neprodávají.Takže jsem jela od okresního města kde mi řekli v drogérkách to samé.Nakonec mi ho tedy objednal přítel z internetu,ale bylo docela obtížné vybrat si odstín který by mi padl.A samozřejmě vybrala jsem špatný.Vypadala jsem jako sněžný muž-bílá jako kdyby mi bylo špatně.Mám radši odstíny kdy jsem jak opálená než bledá.Nakonec jsem si pak druhý zakoupila v nedalekém městě kde měli hodně odstínů a tak jsem si je nanášela na hřbet ruky a chodila na denní světlo a zase zpátky k regálku.Prodaváčkám to ale vůbec nepřišlo blbé.No a nakonec jsem si vybrala ten správný.
No,ale stejně mám asi pleť na nic,protože po nanesení mi vylezou tzv.šupinky a jsem jak šupinatá ryba.
Báze pod make up by mi asi nepomohla.Zkoušela jsem vazelínu od BALEA z DM a make up se mi po pár minutách začal slívat.Takže snad časem přijdu na to jak šupinky nemít a nebo mi to někdo řekne.Make up poskytuje také obchranu před UV zářením.Na tento make up ještě nanáším make up od rimmelu-LASTING FINISH 25 HOUR (25 hodin asi nikdo na pleti make up nemá :)) Každopádně musím říct,že mi docela voní a po nanesení mi nevadí ani na pleti.Docela vydrží,ale taky mi po něm jdou vidět šupinky,sice méně,ale jdou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.