středa 24. května 2023

Jak získat opálení pokožky bez slunce

 Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás tipy na výrobky, pomocí kterých získáte krásné opálení pleti a pokožky těla bez slunění na slunci. Jedná se o výrobky, které mají samoopalovací efekt a lze je zakoupit v drogerii DM. Konkrétně se jedná o řadu výrobků Sun dance.

SUNDANCE samoopalovací koncentrát 30 ml

Tento koncentrát jsem si vyloženě zamilovala a jeho používání mě hodně baví. Výrobek je určen pro použití na pleť a dekolt. Do dlaně stačí nanést malé množství denního nebo nočního krému a do něj pomocí prstu zamíchat 2-3 kapky koncentrátu a důkladně zamíchat. Poté krém nanesete na pleť (já nanáším večer před spaním). Ruce je nutné po aplikaci důkladně opláchnout mýdlem a vodou. Ráno po probuzení je pleť krásně snědá a nemusím tak používat žádný make-up. Koncentrát nedělá na pleti žádné nežádoucí fleky a velmi dobře se vstřebává. Výdrž opálení je cca 3-4 dny.

SUNDANCE samoopalovací sprej 150 ml

Tento sprej je vhodný na samoopálení pokožky těla. Před nanesením je dobré udělat peeling, aby byla pokožka zbavená odumřelých částic kůže. Pak už stačí přípravek nanést po celé pokožce a já jej ještě ke konci rozetřu pomocí gumové rukavice. Pro nanášení spreje je dobré si obléct dámské plavky, neboť se může stát, že sprej při kontaktu s klasickým spodním prádlem nepůjde vyprat. Zároveň budou plavky sloužit i jako ochrana před samoopalovacím přípravkem v intimní oblasti. Jinak na Astratex mají velký výběr plavek v různých barvách, velikostech a provedeních. Já osobně mám ráda nejvíce plavky s push-up efektem, nebo pak celotělové plavky, které schovají bříško.

SUNDANCE samoopalovací mléko 200 ml

Toto mléko je skvělé pro použití na celé tělo. Po koupání nanesu výrobek na nohy, ruce, lokty apod. a již po 2-6 hodinách se těším z krásného a přirozeného opálení. Mléko se velmi dobře vstřebává do pokožky a tak jej nanáším s klidným svědomím i před spaním a nemusím mít obavu, že by došlo k nežádoucímu zabarvení prádla.

Co na tyto výrobky říkáte? Máte rádi opálenou pokožku?






1 komentář:

  1. 👍👌 Skvělé produkty, kromě spreje znám oba produkty. Zrovinka mám tak polovinu spotřebovanou kapiček. ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.