úterý 13. prosince 2022

Ideální dárek pod vánoční stromeček

 Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás skvělý tip na dárek pod vánoční stromeček. Jedná se o věc, kterou můžete darovat babičce, dědovi, přítelkyni, bráchovi apod. Prostě s ním zaručeně potěšíte téměř každého. Jedná se o triko s libovolným potiskem z vyrobsitricko.cz . Potisk si buď zvolíte libovolně z nabídky, nebo si můžete navrhnout vlastní a být zcela originální.

Já jsem si zvolila potisk ze šablony a to s motivem kočky a se symboly ze známého seriálu Hra na oliheň. Trička jsou příjemná a dají se prát v pračce na ruby při teplotě 30°C. Musím říct, že velikost jsem trefila úplně přesně. Já nosím běžně vel.S a tu jsem si také objednala. Sedí naprosto skvěle. 

Na e-shopu seženete také trička pro rodinu. Můžete tak pořídit celý set triček, který se bude dokonale hodit na rodinné focení, které bude mít styl. 

Po zadání trika do výroby už jen čekáte až bude hotovo. A hotovo je velmi rychle. Doručení zboží je do dvou dnů, což je opravdu super. 

Pokud sháníte dárek na poslední chvíli, s trikem s originálním potiskem určitě nešlápnete vedle. V nabídce jsou trika i pro těhotné, pro páry a zamilované apod. 

Musím říct, že mne trika baví nosit a cítím se být originální. 

Klady:

+ velký výběr triček

+ velký výběr potisků

+ příjemný materiál

+ rychlé dodání

Zápory:

nenašla jsem

Co na takový originální dárek říkáte?


3 komentáře:

  1. Já nemám problém s vymýšlením dárků. Něco mi přítel a děti říkají a pak mě napadá i hodně věcí, co by se jim mohlo hodit. Já mám spíš problém s tím, že nevím, co by měl koupit přítel mě. Letos jsem narazila akorát na pěkný náramek , a to byl jediný typ, který jsem mu dala, tak bude muset další dárky vymyslet dám :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že jako dárek jsou ta trička super, taky bych objednala kdyby bylo nějaké fakt osobní. Teď máme vyhlídle na bastardu Je to rebel! 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi to jako super nápad :) Něco takového dám jako dárek pro kamarádku, ještě k tomu přihodím nějakou dobrou čokoládku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.