sobota 19. března 2022

Organizace koupelny - rady a tipy jak na to

 Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás zcela speciální článek, kde se dozvíte, jak organizovat věci v koupelně, jak je hezky uspořádat a co k tomu použít. 

Pomocníci do koupelny

Dávkovač mýdla, podložka pod mýdlo, zásobník na papírové kapesníky, box na zubní kartáčky, to vše může být dobrým pomocníkem v koupelně pro uspořádání a odkládání věcí, které každý den používáme. Já osobně vybírám takové výrobky hlavně podle designu, než podle funkčnosti. Mé koupelnové doplňky jsou v kombinaci dřeva a bílé. Tato kombinace mi připadá nenápadná, ale přitom tak originální, že se hodí snad do každé koupelny.

Přírodní materiály

Pro odkládání ručníků můžete zase využít dekorativní koše z přírodních materiálů, které působí velmi dobře. Takový koš lze umístit pod umyvadlo s nábytkem, k vaně, ke sprchovému koutu. Nebo jej lze využít pro odkládání rolí toaletního papíru vedle toalety. Způsobů, jak využít přírodní dekorační koš v koupelnovém prostředí je opravdu mnoho. 

Pokud pořizujete nebo již máte umyvadlo na desku, lze okrasné koše umístit na další polici pod sifonem. Takto uložené koše působí velmi čistým dojmem a doladí tak celý interiér. Navíc do takových košů můžete uskladnit i kosmetické výrobky, nebo prací prášky. 

Teakové dřevo

Pokud máte v lásce přírodní prvky, určitě do koupelny zakomponujte dřevěné prkénko, které může sloužit jako odkládací plocha na dekorační svíčky, podložku pod mýdlo aj. Prkénko z teakového dřeva je tou nejlepší volbou pro koupelny ve skandinávském stylu. 

Koupelnu můžete také sladit s jednobarevnými ručníky přírodních barev, předložkou s nápaditým designem, obrazem v dřevěném rámu, květinami apod. 

Jak organizujete věci v koupelně vy?








1 komentář:

  1. Tak to je opravdu dobrý článek, zvláště pro člověka jako jsem já, který sice strašně rád organizuje, ale pak je to strašně složité a vůbec nevím, jak jsem to vlastně udělala :) Takže, článek se určitě hodí, zatím jsem se ale nestěhovala a v blízké době to ani v plánu nemám. Také se asi jinak bude organizovat koupelna třeba v nějaké garsonce
    zde a jinak koupelna v nějakém rodinném domě, která bude rozhodně větší a prostornější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.