pondělí 26. listopadu 2018

Paletka Iconic 3 od Makeup Revolution

Hezký den vám všem,

konečně tu mám pro vás článek o paletce Iconic 3 od značky Makeup Revolution, kterou jsem zakoupila v akci v drogerii Rossmann, která se konala před x týdny. Akce byla -50 % na všechny dekorativní produkty, takže jsem neváhala a koupila tuto paletku, která mě hned na první pohled oslnila svými nude odstíny. Paletka cenově vyšla do 200,- Kč, už si nepamatuji jaká byla přesná částka.

Paletka obsahuje celkem 12 odstínů. Stíny jsou narůžovělé, do hněda a celkově v nude nádechu. V paletce se nacházejí i odstíny obsahující shimmer, který udělá na očním víčku třpytivý finish. 

Pigmentace je skvělá a celková výdrž také. Pokud pod oční stíny použijete podkladovou bázi, budete mít jistotu, že vám vydrží opravdu celý den. Já stíny nosím od rána až do večera a vydrží perfektně bez potíží. Nakonec je odličuji dvoufázovým odličovačem. 

Vrstvení stínů jde opět skvěle a rychle. Stačí nanášet jednotlivé vrstvy na sebe pomocí štětce, pokud budete chtít intenzivnější efekt, stačí štětec lehce namočit do vody a poté se pustit do nanášení.

S touto paletkou se toho dá vykouzlit opravdu hodně a musím říct, že splnila mé očekávání. Pokud hledáte skvělou nude paletku za dobrou cenu, tak jděte určitě do této Iconic 3 od Revolution.

Zaujala vás tato paletka?






 


6 komentářů:

  1. Mám doma teď nově Iconic 1 a musím říci, že i tato je odstínově moc pěkná, no možná i lepší :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Od nich ještě žádnou paletku nemám, ale vypadá fajn. Takové odstíny já mám ráda. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si teď paletky od MUR velmi oblíbila, jiné skoro nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tuhle verzi Iconic paletky mám taky, ale už spoustu let a jsem s ní nesmírně spokojená.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.