pátek 16. listopadu 2018

Matte Mania 15 od Dermacol

Hezký pátek vám všem,

matné tekuté rtěnky jsou docela mojí oblíbenou volbou, když se rozhoduji jakou zase koupím. Jednak je to proto, protože velmi rychle zasychají a poté se ani nehnou a pak je to z toho důvodu, protože jsou na výběr většinou zajímavé odstíny ať už výraznější, nebo nějaké nude přirozenější. 

Já jsem si tentokrát vybrala na e-shopu dekorativka.cz matnou tekutou rtěnku od značky Dermacol, kterou mám už hodně dlouho ráda. Při výběru jsem se nemohla pořád rozhodnout jaký odstín vyberu, ale nakonec jsem se rozhodla pro číslo 15. Cena 199,- Kč/3,5 ml.

Rtěnka má růžovou barvu, která přesně padne mé barvě pleti. Když si ji nanesu, tak mi dokonce zvýrazní barvu očí. Po nanesení zaschne do pár vteřin a poté i zmatní. 

Výdrž je cca 3 hodiny, záleží hodně na tom, jestli pijete, jíte. Pokud budete po jídle a nebudete se chystat ani pít, tak samozřejmě můžete samotnou výdrž prodloužit. Jinak jsem vám ještě zapomněla zmínit, že rtěnka moc hezky a sladce voní. Určitě se vám ta vůně bude líbit jako mě, protože nepůsobí nijak chemicky.

Na odličování určitě doporučuji vzít dvoufázový odličovací přípravek, díky kterému bude celý proces rychlejší a účinnější. Přeci jen je to matná rtěnka a ty se většinou odličují hůř než klasické.

Na závěr musím říct, že tekutá rtěnka od Dermacolu mi vyhovuje a určitě mrknu i na další barevné varianty. Rtěnek přeci není nikdy dost. 

Přiložila jsem vám pro představu i foto, kde mám rtěnku na rtech. Já osobně jsem teda s odstínem spokojená.

Líbí se vám tato rtěnka?








6 komentářů:

  1. tieto od dermacolu som este neskúšala ale vyzerá to veľmi fajn :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka má pěkný odstín, ještě jsem ji nezkoušela, ale líbí se mi. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Odstínem je rtěnka vážně moc pěkná. Tekutých rtěnek příliš nemám a docela jsi mě tím teď nalákala, že bych tuhle od Dermacolu taky zkusila.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto nové rtěnky se mi hodně líbí, ještě žádnou nemám, ráda bych si pořídila. Mají na výběr pěkné odstíny.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný odstín. Já z téhle nové řady matných rtěnek od Dermacol také jeden vlastním, ale odstínově mi vůbec nesedí :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.