pátek 4. srpna 2017

Parfémy z Londýna

Hezký pátek vám všem,

pokud máte rádi parfémované vody, tak tento článek bude určený právě pro vás. V článku se dočtete o 4 vůních pro ženy a jedna bude dokonce i pro muže. Vůně vyrábí londýnský výrobce parfémů Milton-Lloyd. Tyto parfémy jsou prodávány za velmi nízkou cenu 195 Kč. 

Já vyzkoušela vůni Bondage L Affaire, She JYUK, Summer Flowers, Tatti a přítel vůni s názvem 331 Homme. Každá vůně je jiná, ale všechny jsou květinové. Já osobně mám moc ráda květiny a jejich vůni, takže volba byla naprosto jasná. Teď už si ale můžete přečíst mé celkové dojmy a popis jednotlivých vůní.

331 Homme
Tato vůně je pánská a celkový obsah je 50 ml. Základ vůně je pižmový a je obohacen vůní santalového dřeva, srdce je ovocné a hlava květinová. Vůně je obohacena o zelený pepř, zázvor a okvětní lístky gardénie. 
Tato vůně by měla být srovnatelná s 212 Men od Carolina Herrera. 
Hodnocení: Přítel si tuto vůni moc pochvaloval a byl s ní velmi spokojen. Dokonce mi říkal, že ho překvapila velká výdrž tohoto výrobku.

She JYUK
Vůně She JYUK je v podstatě svěží koktejl svěžích citrusových plodů s nádechem pikantního kardamonu. Srdce vůně je mochyně a jasmín, základem je santalové dřevo, jantar a pižmo
Tato vůně by měly být srovnatelná s parfémem Women od DKNY.
Hodnocení: Tato vůně mi nevoněla vůbec. Každý máme jiný vkus a na mě osobně je tato vůně citrusová až moc. 

Summer Flowers
Summer Flowers je velmi lehká dámská vůně. Ve vůni se nacházejí tóny fialek, mandarinky, pepř, konvalinky, lilie, pižmo a cedr. 
Vůně by měla být srovnatelná s vůní Flower by Kenzo od Kenzo. 
Hodnocení: Tato vůně je moje nejoblíbenější!!! Naprosto mě dostala. Je příjemně lehká a dlouho vydrží. Vydrží třeba i celý den. Pokud hledáte něco, co dlouho vydrží vonět a není to nic násilného tak je to právě Summer Flowers. 

Bondage L Affaire
Tato vůně by si určitě získala svoji vlastní klientelu a to hlavně arabskou. Vůně tohoto druhu nosí právě Arabky, s kterými se každý den setkávám v práci. Občas je to setkání příjemné, ale jindy vůni větrám ještě 15 minut. 
Jedná se o teplou květinovou vůni cypřiše s tóny mandarinky, pižma a růžového pepře. Srdcem je lilie a broskve
Vůně je podobná jako Guilty for her od Gucci.
Hodnocení: Vzhledem k tomu, že tyto vůně vydrží opravdu hodně, volila bych Bondage L Affaire na večerní nošení. Vůně je trochu těžká, ale příjemná. 

Tatti
Opět se jedná o lehkou květinovou vůni. Vrchními tóny jsou černý rybíz, zelené jablko a liči. Srdcem jsou oranžové květy, lotosové květy a čajové růže. Základem je pižmo, vanilka a santalové dřevo. 
Vůně je podobná jako Bamboo od Gucci.
Hodnocení: Vůně mi opět vyhovuje tím jak je lehká a květinová. Výdrž opět na jedničku :-)

Shrnutí: U všech vůní se mi líbilo lehké a efektivní rozprašování. Celková výdrž vůní mě moc mile překvapila a určitě stojí tyto výrobky za zkoušku.  

Všechny tyto vůně naleznete na www.parfemyzlondyna.cz

Jaký je váš oblíbený parfém? 











3 komentáře:

  1. Já mám ve vůních velice ráda santalové dřevo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vůbec neznám, ale vypadají super jako vůně do kabelky :) můj oblíbený parfém je Marc Jacobs Daisy eau so fresh :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám konečně taky malé flakony do kabelky :-) . Nechtěla jsem s sebou nosit celý parfém, kdyby se mi náhodou rozbil a taky, aby mi v kabelce nezabíral zbytečně místo, protože ji nemám nijak velkou a stačí, že tam mám velkou kabelku :-D . Ty malé flakony bohatě stačí a hlavně si ho můžu doplnit, když je prázdný :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.