středa 2. srpna 2017

Paletka od Rival de Loop

Hezkou středu vám všem,

pokud chodíte do drogerie Rossmann, určitě jste zaznamenali i stojan se značkou Rival de Loop. Jedná se o značku srovnatelnou například s Essence a to hlavně cenou. Já jsem si před pár týdny koupila právě paletku od této značky s názvem 04 Smokey. Tato paletka má velikost XXL a cenově vyšla maximálně do 200 Kč

Celkem má tato paletka 12 stínů a to výrazných i světlých. Některé stíny obsahují i shimmer, takže je můžete použít například na projasnění vnitřního koutku oka atp. Naopak výrazné stíny můžete použít na večerní a dramatické líčení. Já pomocí černých stínů tvořím i spodní linku na oku a vždy mi vydrží celý den bez problémů. Samozřejmě jsem pod stíny používala podkladovou bázi a tím jsem stín zafixovala a zajistila tak dlouhou výdrž. 

Stíny během nanášení trochu práší, některý víc a některý zase míň. Během aplikace se může stát, že stín opadává z víčka, takže na to určitě pozor. Konzistence je tak trochu máslovitá.

Některé stíny mě překvapily svojí malou pigmentací. (více swatch na fotografii) Vrstvit samozřejmě jdou, což je fajn. 

Celkové pocity a dojmy jsou velmi smíšené. Na jednu stranu paletka obsahuje stínů hodně, ale pigmentace není zase tak skvělá a za tu cenu už mám i kvalitnější paletku než je právě tato. 

Máte něco od Rival de Loop?








 

7 komentářů:

  1. Od této značky mám jen stíny na obočí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od této značky jsem nic nezkoušela a celkově mě neláká. Paletka má sice krásné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  3. Má moc hezké odstíny. V Rossmannu jsem nebyla dlouho takže jsem ji popravdě ani nezaznamela. Ale snad se pro ni časem i stavím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som o tejto značke nepočula, ale paletka mi príde taká "tuctová" :D Ináč recenzia aj fotky sú super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá docela hezky, odstíny mi hodně připomínají paletku od miss sporty, kterou mám doma. :) jinak hezká recenze

    OdpovědětVymazat
  6. Já od této značky mám řasenku, rtěnky a laky na nehty a za tu cenu jsem spokojena.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.