středa 13. dubna 2016

Konopný krém s včelím voskem a glycerinem

Hezký den vám všem,

na dnešek jsem si připravila článek o konopném krému od značky Herbavera. Tento krém je vhodný pro problematickou a citlivou pleť. 
Obal krému je klasická tuba, která se postupně vymačkává. Barva tuby je zelená a obal je matný. Obsah je 100 + 20 ml. Víčko je klasické na šroubování. 
Krém obsahuje zajímavé složky jako je Cannabis Sativa Seed Oil což je konopí a Cera Alba což je včelí vosk. Konzistence krému je tekutější, ale docela vyhovující. Vstřebává se do 2 minut, takže paráda. Já osobně nemám ráda, když musím dlouho čekat než se jiné krémy vsáknou do pleti. Určitě lze krém používat i na ruce a tělo. Vůně krému je cítit po konopí, ale je lehká takže se jí nemusíte bát.
Na pleť stačí nanést opravdu malé množství, což je pro šetřílky dobrá zpráva. 

Tento krém není jediný, který se dá od Herbavery koupit, takže se určitě mrkněte na stránky Pemi drogerie, kde najdete těchto krémů více. Dostupnost je u těchto krémů je celkem dobrá. Dá se koupit v Kauflandu a v Coopu. Kosmetiku Herbavera jsem si poslední dobou hodně zamilovala. Nejvíce mě na této kosmetice baví že je česká a obsahuje spoustu bylinek a dobrých věcí.

Klady:
- obsahuje konopí a včelí vosk
- konzistence
- vstřebatenost
- dostupnost

Zápory:
- (žádné)

Jaký krém používáte na pleť vy?








16 komentářů:

  1. Tento jsem měla a byl v celku fajn :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, v Coopu jsem na něj koukala. Konopný bych si asi nevybrala, páč mi strašně vadí ta vůně. Ale možná mrknu na jiné varianty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ta vůně je tak trochu horší, ale zase to není nic strašného :-)

      Vymazat
  3. Díky za tip :) Já myslím, že jsem už na tuto značku narazila, ale nikdy jsem sortiment neprozkoumávala víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dříve na značku nekoukala, ale teď jsem si ji úplně zamilovala

      Vymazat
  4. Tak o tomto krému slyším poprvé, ale svým obalem mě bohužel nezaujal.. :-(

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, o tomhle krému čtu samou chválu, asi si ho budu muset taky pořídit :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Chodím na brigádu do Terna kde se vždy kochám produkty od Herbavery či Bione. Od Herbavery mám šampon a rozhodně mám v plánu si koupit i další produkty. Dost mě tato značka překvapila. Je česká, obsahuje hodně přírodních složek a stojí pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji koupit jejich kofeinovou masku a šampon :) už se na to těším

      Vymazat
  7. Konopne vyrobky miluju od CutisHelpu,recenze na blogu

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá zaujímavo (: pozriem sa naň.

    Daniela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.