úterý 12. dubna 2016

Gliss kur Million gloss aneb maska pro 10 denní lesk

Hezký den dámy,

delší dobu mám doma masku od Gliss kuru a teď je ten správný čas o ní něco napsat. Masku jsem koupila někdy dávno ve výprodeji za nízkou cenu. Obal masky je modro-zelený. Obsah je hodně malý, ale na cestování je perfektně skladovatelný. Celý obsah masky je tedy 150 ml. Co mě překvapilo je složení, myslela jsem že bude plné silikonových složek, ale našla jsem zde i vyjímky. Jedna z vyjímek je Prunus Armeniaca Kernel Oil což je olej z jader meruněk. Tato složka se vyznačuje hojivými účinky. Dále zde najdete Panthenol, který hraje důležitou roli při keratinizaci vlasů.
Aplikace která je uvedena na obalu mě trochu zarazila, protože je zde uvedena doba působení 1 minuta. Je to podle mě blbost, protože aby se stihla maska dostat do vlasu, musí se nechat působit alespoň 5 minut minimálně a v nejlepším případě zabalit vlasy do folie a lehce zahřát fénem. Po působení se jednoduše opláchne vlažnou vodou a máte hotovo.
Konzistence masky je tužší, takže se vám nestane, že z vlasů kape atp. Vůně je taková lehce chemická, ale je to ta příjemnější chemická vůně. Nedokážu popsat co přesně z masky cítím, ale je to příjemné aroma. 
Vlasy sice dostanou mírný lesk, ale není to žádná extra bomba, kterou bych si musela kupovat zase. Navíc teď zkouším masku, která má složení plné bylinek a opravdu zlepšuje strukturu vlasu a je pro ně velkým přínosem. Ne nadarmo se o značce Gliss kur říká, že je to jedna velká chemie a v každém šamponu je plná dávky silikonových složek.

Napište mi do komentářů jaké zkušenosti máte s Gliss kurem vy?




 

5 komentářů:

  1. Tuto masku jsem nezkoušela. Jedna minuta mi vyhovuje, většinou mě to déle nebaví:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem a určitě souhlasím s tím že Gliss Kur jsou plně chemie, tak třeba masky nejsou až tolik.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som mala dve masky a okrem peknej vône nerobili nič, mala som Ultimate repair a Ultimate Oil elixir, efekt na vlasoch nulový, dokonca som ich mala suchšie a ked si náhodou umyjem vlasy Gliss Kur šampónom je jedno akým po pol dni môžem umývať opäť.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som ju raz mala, a mastila mi vlasy,takže putovala mamine :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.