pátek 21. srpna 2015

Oči jako studánky

Hezký den vám všem,

dnes jsem si pro vás nachystala líčení na téma oči jako studánky. Modré oči jsou nejhezčí a proto jsem zvolila modré líčení. Modrých stínů mám doma až moc, takže proč je nevyužít. Na líčení jsem použila paletku Sleek Celestial. Myslím, že nejdůležitější věcí je úvádět paletku stínů, ostatní produkty můžete použít jakekoliv a líčení bude mít stejný efekt. Hlavní je použít černou řasenku, tužku a černou linku a je jedno od jaké značky. Řasy opět z Ebay (už jsem na ně dělala recenzi).

 Jako podklad posloužila opět bílá tužka od Umy, poté nanesen nejsvětlejší stín z paletky do ztracena. Od vnějšího koutku oka nanesen modrý stín opět do ztracena. Následně jsem vytvořila horní linku a nalepila řasy. Poté vytvořila spodní linku tužkou a pod ni nanesla modrou do ztracena. Pod modrou jsem nanesla světle modrou, aby vznikl přechodný efekt barev.












6 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře.