čtvrtek 20. srpna 2015

Líčení s paletkou Sleek Bad girl

Hezký den vám všem,

dnes tu mám pro vás líčení s paletkou od značky Sleek. Jedná se o paletku s názvem Bad girl 596. Na líčení jsem použila produkty, které můžete vidět na fotografii níže. Řasy jsou nalepené a jsou to řasy z Ebay, na které jsem už dělala recenzi zde: klik


Použila jsem stíny, které jsou označeny srdíčkem



Na víčka jsem nanesla bílou tužku od značky UMA, která sloužila jako podklad. Nanesla jsem do vnitřního koutku světlý stín. Do vnějšího koutku oka jsem nanesla černý stín a vytvořila jsem jemný přechod mezi světlým a tmavým stínem. Poté jsem nanesla tekutou linku od E style a nalepila řasy z Ebay. Po důkladnem uschnutí jsem udělala spodní linku s klasickou tužkou od Essence (černou) a pod ni nanesla modrý stín z paletky Sleek. Nakonec jsem nanesla řasenku jak na spodní řasy tak na horní aby se sjednotily s umělými.


6 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře.