čtvrtek 27. listopadu 2014

Vlhčené ubrousky Baby lindo

Ahoj holky,
dnes jsem si našla trochu času na napsání článku o vlhčených ubrouzcích Baby lindo z Kauflandu, které jsou naprosto úžasné.
Obal má žlutou barvu a jsou na něm natištěna zvářata a na přední straně naleznete batole s bublinou Aloe vera. Aloe vera má znázorňovat vůni, ale popravdě cítím vůni indulony. Vůně je moc příjemná a každý si ji určitě zamiluje. V balení naleznete 72 ubrousků, které mají vroubkovanou strukturu. Ta struktura mě velmi udivila, nikdy jsem nic podobného neviděla. Pracuje se s nimi určitě lépe, než s klasickými hladkými ubrousky. Já je používám na odličování očí a vůbec nedráždí, nijak nepálí a neprojevují se alergické reakce. Jak už jsem psala, jde o vlhčené ubrousky, ale s tak extra vlhčenými jsem se ještě nesetkala. Moje nadšení je extra velké a ještě větší je z ceny, která se pohybuje cca do 50 kč.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.