pátek 14. listopadu 2014

Balíček kosmetiky zdarma od Biotherm

Ahoj, tak jsem si dnes našla trochu času na napsání dalšího článku, který se bude týkat kosmetiky. Jedná se o kosmetickou taštičku, kterou mi zaslala firma Biotherm za což jim moc děkuji. 
O soutěži informovala blogerka Radka z blogu klik. Taštičku jsem dostala, protože jsem se zaregistrovala na jejich stránkách zde
A teď už k samotnému pocitu ze čtyř produktů. Produkty zatím používám krátce, takže dojmy mohou být ještě zatím smíšené. 


1. LAIT DE GOMMAGE (gentle exfoliating milk) jemné exfoliační pleťové mléko s citrusovými esenciálními oleji. Vzorek má obsah 20 ml. Konzistence je hustá a obsahuje malé částečky, které obrušují zbytky odumřelých buněk na pleti. Po aplikaci se musí opláchnout. S tímto mlékem jsem moc spokojená a vůně citrusů je naprosto fantastická.


2. BIOMAINS (age delaying hand & nail treatment) proti stárnutí rukou a nehtů.
Vůně je jemná a nevtíravá. Konzistence je jako klasický krém a zanechává pokožku hebkou. Vzoreček má opět 20 ml.

3. LAIT CORPOREL (anti-drying body milk with citrus essences) anti-vysušovací tělové mléko s citrusovými esencemi.
Mléko má dost řídkou konzistenci, ale i tak se s ním dobře pracuje. Vůně je jemná, citrusová. Pokožku hydratuje a dodává jí zdravý lesk. Opět další vzorek, který nezklamal.

4. BEURRE DE LÉVRES (smoothing replumping lip balm) vyhlazující balzám na rty
Balzámek má 5 ml. Konzistence je hodně hustá a aplikace je naprosto perfektní, dokonalá. Parfumace je opět jemná. Opět produkt z taštičky, který mě opravdu potěšil.

Z kosmetické taštičky od Biotherm mám opravdu velkou radost a ještě jednou děkuji za zaslání.

2 komentáře:

  1. Jej,super veci :)
    www.makeuptipsnatalia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je fajn, že ji máš taky :) Jsou to fajn vzorky, ta vůně mě nadchla a ten balzámek na rty je moc fajn. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.