čtvrtek 12. června 2014

Stíny na obočí Medium od Elfu

Stíny jsem zakoupila na oficiálních stránkách kosmetiky elf. Přišly mi zabalené v krabičce. Součástí stínů je malé zrcátko a štěteček. Šteteček má dvě strany, jednu tenkou, s tou se docela dobře pracuje, ale druhá strana je až moc hustá a nedá se s ní nanést ani stín a ani gel, který je také součástí balení. Celé balení je matně černé, takže udržet tento produkt v čistotě je skoro nereálné. Já sama jsem tyto stíny použila asi 3x a už jsou opotřebované jako kdybych je používala 1/2 roku. Odstín se mi zdá dost do oříškového odstíny, takže mi moc nevyhovuje. Více jsem spokojená se stíny od značky essence, které obsahují 2 odstíny a štěteček je lepší kvality. Určitě bych si už tento produkt znovu nekoupila.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.