sobota 10. prosince 2022

Jak se pere s pracím gelem?

 Hezký den vám všem,

pokud často perete oblečení jako já, určitě se vám bude hodit můj dnešní článek o pracích gelech Persil. Prací gely mám celkem dva a to zelenou variantu Deep Clean Plus a modrou variantu Deep Clean Color. 

Persil Active Gel Deep Clean Plus 

Tato zelená varianta gelu je určena pro praní bílého a světlého prádla. Využití tento výrobek tedy najde při praní záclon, ručníků, utěrek, kapesníků a dalších. Díky speciální technologii gel z prádla spolehlivě odstraní velmi odolné skvrny. Pro praní stačí do bubnu pračky aplikovat 1 uzávěr. Po vyprání je prádlo nejen čisté, ale i provoněná velmi příjemnou vůní. Výrobek dokonce zabraňuje tvorbě žmolků.

Persil Active Gel Deep Clean Color

Tuto modrou variantu používám po pravdě více než tu zelenou a je to z jednoho prostého důvodu, gel je určen na praní barevného prádla. Výrobek z prádla spolehlivě odstraňuje nečistoty a skvrny. Dále pak zabraňuje nežádoucímu šednutí a blednutí tkanin. Po vyprání prádlo velmi příjemně voní a je hebké na dotek. 

Oba prací gely jsou v balení na 20 pracích cyklů. Gel se pohodlně dávkuje pomocí uzávěru. 

Ubrousky proti zabarvení prádla Colour Catcher

Tyto ubrousky jsem si velmi oblíbila. Praní je totiž díky nim snazší a lepší. Do bubnu pračky klidně hodím světlé triko a spolu s ním další tmavé oblečení. Po vyprání je zabarvený pouze prací ubrousek a triko zůstane hezky světlé a nezabarvené. Po vyprání stačí ubrousek jednoduše vyhodit do koše. Já tento výrobek hodnotím velmi kladně.

Co na tyto výrobky říkáte?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.