neděle 26. června 2022

Plakáty do pokoje z Poster Store

 Hezký den vám všem,

dnes mám pro vás tip na úžasné plakáty ze stránky Poster Store. Na stránce jako takové je možné čerpat inspiraci pro vytvoření zdí v interiéru s plakáty a obrazy. Správně zvolený plakát může pomoci s konečným designem celé místnosti. Pokud tedy ladíte interiér do zelené barvy, na Poster Store můžete zakoupit například obraz s krajinou, která interiér příjemně osvěží. K plakátům si můžete navíc přikoupit i rámy na obrazy různých barev (já zvolila světlé dubové rámy), poster hangery, pasparty a další. 

Na stránce Poster Store jsou v nabídce plákaty různých stylů a kategorií. Najdete tu třeba plakáty s přírodou, s nápisy, se zvířaty, s jídlem, s citáty apod. Všechny tyto plakáty jsou vytištěny na vysoce kvalitním papíru. Papír je vyráběn tak, aby jeho výroba minimalizovala dopad na životní prostředí.

Tip: Inspirační zeď můžete u vás doma vytvořit pomocí kombinace různých formátů obrazů. Konečný výsledek vás ohromí. Tato nástěnná galerie může být ve skandinávském nebo jiném stylu. Mimochodem ten skandinávský styl mám velmi ráda.

Pomocí obrazů si můžete vybavit i vaši kuchyni, chodbu, ložnici, obývací pokoj, nebo i dětský pokojíček. Pro děti je na Poster Store sekce Pro děti a najdete v ní opravdové skvosty. Od obrázků lišek se zajíčkem až po Safari life plakát apod.

Z kategorii mne ještě velmi zaujala sekce s Fashion plakáty. Tyto plakáty jsou vhodné především do šatny, ke kosmetickému stolku, nebo do ložnice. Osobně se mi líbí kombinace textů s fashion plakátem, to prostě nemá chybu.

Pro ty z vás, kteří by si chtěli něco na Poster Store koupit mám i slevový kód: 45simoneta. Tento kód platí od 26.6. do 3.7.2022 na všechny plakáty kromě kategorie Kolekce umělců. 

Co na plakáty z Poster Store říkáte vy?












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.