středa 28. července 2021

Španělské delikatesy z edelikatesy.cz

 Hezký den milé čtenářky,

dnes bych se s Vámi chtěla podělit o zkušenost s e-shopem, který prodává španělské delikatesy a vína, které oceňují i ti nejlepší šéfkuchaři a také someliéři světa. To zní lákavě, co říkáte? 

Edelikatesy.cz toho mají v nabídce opravdu hodně. Vybírat tak můžete z lahodných vín a nápojů, salámů, sýrů, specialitek jako jsou lanýže, houby, olivy, trvanlivých potravin, sladkostí, nádobí a doplňků. A pokud chcete někoho obdarovat opravdu originálním dárkem, tak mají edelikatesy v nabídce i dárkové balíčky. Takový dárkový balíček je ideální volbou třeba jako dárek k narozeninám, ale třeba i k výročí svatby. V nabídce je hned několik různých variant, takže si vybere opravdu každý.

Já osobně jsem vyzkoušela balíček Tapas. Tento balíček obsahoval salámek Salchichon cular iberico, ovčí sýr Manchego Semicurado, Jamon Serrano Gran Reserva Extremadura, bílé víno AT Roca, Costers a olivy marinované v česneku a bylinkách, Aceitunas Losada. 

Balíček Tapas je moc hezky seskládaný a dává smysl chutí. Všechno to dobré jídlo můžete zakousnout pečivem a nakonec jej zapít výborným bílým vínem, které je součástí sady. 

Doručení zboží netrvá vůbec dlouho, naopak, je velmi rychlé. Balík Vám přepravní společnost doručí již do 24 hodin od převzetí z e-shopu. Ta rychlost mne mile překvapila, protože tak rychlé doručení jsem ještě nikde jinde nezažila. Pokud ale bydlíte v Praze, nebo tam často jezdíte, můžete si svou zásilku vyzvednout i na prodejně. 

Adresa kamenné prodejny:

Prodejna Sabores

Vyšehradská 6

120 00 Praha 2

Otevírací doba:

PO-SO 9:00-20:00 hod.

NE 11:00-20:00 hod.

Mohu říct, že tento e-shop na mne zanechal pouze pozitivní dojmy a jsem doslova nadšená z jejich široké nabídky španělských specialit. 

Co na edelikatesy.cz říkáte vy? Vyzkoušíte nějakou jejich specialitku?









4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.