sobota 10. července 2021

Čističe Mr.Proper

 Hezký den vám všem,

dnes bych Vám ráda sdělila mé zkušenosti a dojmy ze dvou výrobků, kterými jsou univerzální čistič na podlahy a čistící rozprašovač na koupelny od známé značky Mr.Proper.

Já osobně mám velmi ráda, když cítím při úklidu vůni a mám jistotu, že uklízené plochy a předměty jsou opravdu čisté a není to jen reklamní tah. Proto jsem oba výrobky vystavila hned několika procesům uklízení jako je například vyleštění keramického umyvadla, odstranění vodního kamene z chromové vodovodní baterie, vytření podlahy od nečistot apod. O tom, jak oba výrobky v mém důkladném testu dopadly už se teď můžeme dočíst o pár řádků níže.

Mr. Proper rozprašovač na koupelny, lemon 750 ml

Na tento výrobek jsem byla zvědavá už od prvního dne, kdy jsem jej doma postavila do koupelny. Na čištění koupelnového zařízení totiž výrobky tohoto typu používám velmi ráda. Přípravek má plastový obal, který je zakončen rozprašovacím uzávěrem, který lze i uzavřít a nebo znovu opět otevřít. Během úklidu a aplikování přípravku na koupelnové zařízení je cítit velmi příjemná vůně citronu, která nepůsobí nijak chemicky ani intenzivně. S přípravkem jsem zkoušela čistit vodovodní baterie, keramické umyvadlo, vanu a obklady a musím říct, že výrobek má velmi dobrou schopnost leštit a nevytvářet nežádoucí šmouhy a zaschlé kapky. Čistič dokonale odstraní i nečistoty z vany, nebo krásně vyleští i obklady.

Osobně tento výrobek hodnotím velmi kladně a dávám mu plus také za velmi příjemnou vůni citronu. Navíc díky velkému balení vydrží x použití.

Mr.Proper univerzální čistič na podlahy, Ocean 1 l

Univerzální čistit na podlahy od Mr.Propera jsem zkoušela hned několikrát a to na různé typy podlah. Doma máme v koupelně dlažbu, v obýváku plovoucí podlahu a v ložnici lino. Na všech těchto plochách čistič obstál na výbornou. Výrobek během mytí nevytváří nežádoucí pěnu a ani nezanechává šmouhy. Určitě musím pochválit svěží vůni, kterou prostředek provoní kompletně celý byt. Na jedno mytí stačí použít 60 ml na 5 l vody. Čistič tím pádem vydrží cca na 16 mytí. 

S tímto výrobkem jsem také velmi spokojená, protože spolehlivě čistí různé typy podlah a jednotlivé místnosti krásně provoní.

Co na tyto výrobky říkáte? Znáte výrobky Mr.Propera?








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.