pondělí 29. dubna 2019

7th Heaven Uhelná pleťová maska

Hezké pondělí vám přeji,

pokud rádi kupujete pleťové masky jako já, bude tento článek vhodný právě pro vás. Čas od času si kupuji masky na jedno použití v drogerii a tentokrát jsem ulovila v drogerii Teta masku 7th Heaven nebo-li přesněji uhelnou pleťovou masku, která mě dostala svým nápaditým obalem. Určitě masky znáte alespoň od vidění, protože jsou myslím v prodeji ještě v jiné drogerii než je Teta. Cena masky byla cca 30,- Kč což je odpovídající.

Popis masky:
2 v 1 bahenní maska s čistícím přírodním uhlím a exfoliačními skořápkami z vlašských ořechů přispívají dvojitou silou k detoxikaci pokožky. Uhlí napomáhá absorvovat přebytečný kožní maz a nečistoty. 

Použití:
Na vyčištěnou pleť se rovnoměrně nanese maska a nechá se působit 20-25 minut. Po této době se masky opláchne vodou.

Musím říct, že nanášení masky jako takové jsem si docela užívala. Maska má tmavou barvu a textura je poměrně hrubší. Během doby působení mě pleť mírně pálila, ale nebylo to nic co bych nepřekonala. Nakonec jsem po 20 minutách masku opláchla a pleť ošetřila krémem. Pleť byla na dotyk po opláchnutí velmi jemná a čistá. 

Musím říct, že mám po použití této masky smíšené dojmy. Na jednu stranu jsem ráda, že byla pleť hebká, ale na pálení během relaxace nejsem zvyklá, takže znovu už asi do masky nepůjdu a vyzkouším raději jinou.

Znáte tuto masku?


 

6 komentářů:

  1. maska aj vypadá levne...ale aspoň vieme, čo od nej (ne)čakať :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych se taky nechala zlákat obalem, ale u nás v drogerii jsem ji ještě neviděla. No, raději se podívám po jiné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Hi! I love those masks.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day.

    OdpovědětVymazat
  4. tak asi kvalita odpovedá cene :P za takéto recenzie som vďačná :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle druh masky neznám, ale značku ano.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.