pondělí 22. října 2018

I Love...Pink Marshmallow

Hezký den vám všem,

v září jsem dělala objednávku na e-shopu dekorativka.cz a během výběru jsem si říkala, že si koupím nějaký osvěžující tělový sprej. Nakonec jsem si vybrala I Love...Pink Marshmallow. Výrobek má obsah 100 ml/99,- Kč. Díky malé velikosti se vejde snadno do kabelky, nebo malého zavazadla.

Tělový sprej jsem si vybrala z toho důvodu, protože měl hezké růžové balení a z drogerie vím, že výrobky od této značky moc hezky voní. Vím, že některým lidem dělají sladké vůně problém a nemůžou je ani cítit, ale já mám přesný opak. Prostě jak mi něco připomíná sladké jídlo a cukrovinky, tak je to jasná volba.

Sprej voní po cukrovinkách marshmallow. Tyto cukrovinky jsem měla jako malá hodně ráda a tak jsem se vlastně trochu vrátila do dětství. Výrobek disponuje jemným rozprašovačem, díky kterému se vůně krásně aplikuje do většího prostoru. Samotná vůně má výdrž asi 3-4 hodiny. Většinou sprej neaplikuji na pokožku, ale na oblečení. Pro mě je to snadnější a pohodlnější varianta.

Řada I love pink marshmallow nabízí ještě cukrový peeling, tělové máslo, nebo třeba sprchový krém. Musím říct, že vůně mě natolik uchvátila, že asi vyzkouším i další výrobky.

Máte rádi kosmetické výrobky se sladkou vůní? 




 


6 komentářů:

  1. Obal je opravdu pěkný, ale nevím, jestli by ta vůně na mě nebyla už moc sladká. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, ale nejlepší body spreje jsou od Victorias Secret :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to bych nemohla mít doma,asi bych to snědla
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musí být dokonalá vůně. Já tuhle značku objevila nedávno. Zatím mám od ní pouze jeden produkt, ale už teď vím, že ne poslední. Vůně kokos a krém je božská!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.