pátek 12. října 2018

Balea stylingový vosk

Hezký den vám všem,

pokud často chodíte do drogerie DM a máte v oblibě značku Balea, tak bude dnešní článek určený právě pro vás. Nedávno jsem v této drogerii sháněla nějaký přípravek na uhlazení malých baby vlásků. Kdo neví, jsou to ty malé neposedné poletující vlasy většinou u pěšinky. 

Po dlouhém brouzdání drogerii jsem objevila Balea stylingový vosk v zeleném kelímku. Obsah balení je 75 ml a cena do 100,-Kč. 

Vosk má tuhou konzistenci, takže ho musíte pořádně nabrat prstem a poté vlásky uhladit. Co mě ale hodně překvapilo, je konečný přirozený efekt. Tento vosk vůbec vlasy nemastí, takže si po samotné úpravě nebudete připadat nevhodně. Barva vosku je bílá, ale při aplikaci na vlasy se zprůhlední.

Délka úpravy je určitě závislá na povětrnostních vlivech. Já většinou vosk aplikuji před tím, než jdu do práce a většinou mi úprava vlasů vydrží celý den bez problémů. Síla vosku je na stupnici od 1-7 na čísle 4, takže takový ten střed.

Rozčesávání vlasů jde opět snadno a bez problémů. Vlasy se během česání nijak necuchají a dokonce lehce voní příjemnou vůní, kterou má právě vosk. 

S výrobkem jsem moc spokojená a až ho spotřebuji, určitě ho koupím znovu. 

Co na tento vosk Balea říkáte? 



 


6 komentářů:

  1. Super tip, neustále bojuji s "poletujícími" vlasy, přítel říká, že to vypadá, jako bych měla tykadla :D Chjo. Značku Balea mám navíc moc ráda a to hlavně v poměru cena a kvalita, takže na vosk v DM mrknu.

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vosk mám snad jediný od Isany, který jsem dříve používala na tancování a byl super:), ale značku balea mám ráda, tak jestli mi někdy dojde ten první, tak mrknu po tomhle:), protože do culíku je to třeba super :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  3. Vosky na sebe nepoužívám, takže s ním zkušenosti nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.