pondělí 3. září 2018

Vyživující krém s kakaovým máslem Avon

Hezký den,

určitě všichni znáte značku Avon a jejich výrobky, takže vám ji nijak nemusím představovat. Já jsem tentokrát u této značky udělala změnu a konečně si po dlouhé době něco objednala. Jedním z výrobků, který jsem koupila, je vyživující krém s kakaovým máslem. Už při listování katalogem jsem si říkala, že kakaové máslo bude určitě hezky vonět a tak jsem to riskla a výrobek si objednala u Avon lady. Cena krému byla 40,-Kč/100ml což je opravdu super. 

Krém je tedy určen na ruce a nehty a obsahuje kakaové máslo a vitamin E. Pokožku rukou hydratuje a je vhodný i pro velmi suchou pokožku. Já osobně si krém dávám na ruce před spaním a aplikuji ho i na záděry u nehtů. Už ráno je vždy vidět znatelný rozdíl, kdy záděry nejsou tak velké a bolestivé. 

Jediné s čím nemůžu souhlasit je to, že se krém rychle vstřebává. Vstřebávání je poměrně dost dlouhé. Ale pokud si budete krém dávat před spaním, tak není co řešit. 

Upozornit vás musím také na opravdu skvělou vůni, kterou tento krém má a může se stát, že budete na ní závislý. 

Konzistence krému je dost hutná a velmi dobře ruce promaže. Za mě určitě další kladná vlastnost tohoto výrobku.

Na závěr vám musím říct, že pokud sháníte voňavoučký krém na ruce, který je navíc bude hydratovat a je i za nízkou cenu, tak do něj určitě běžte. Za mě je tento výrobek určitě super!

Znáte tento produkt od Avonu?




 

4 komentáře:

  1. produkt nepoznám, ale vôňa musí byť super <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krémík znám a voní překrásně. :-)
    https://monalisabeautyeri.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Z téhle řady jsem měla velké balení krému, který je na celé tělo. Ještě jsem ho nespotřebovala, ale hned se na ně vrhnu, jakmile spotřebuji krém od Manufaktury :-) už se na něj těším.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.