pátek 31. srpna 2018

KORIKA NaturBeauty

Hezký den vám všem,

dnes vám chci ukázat masku od značky Korika, kterou jsem dostala na testování. Jinak maska se dá sehnat i na notino.cz v různých variantách a cenově vychází na 119,- Kč

Já mám doma konkrétně mandlovou variantu. Samotná maska je plátýnková a je na jedno použití. Maska má za úkol pleť vyživovat, zklidňovat, rozjasňovat a hydratovat. 

Maska obsahuje výtažek z mandlí, který vyživuje, rozjasňuje a hydratuje pleť. Ledovcovou vodu z Islandu, která dodává pleti vitalitu a svěžest. Extrakt z kokosu zklidňuje a zjemňuje. 

Po rozbalení mě překvapila velká míra obsahu tekutiny, kterou je plátýnková maska nasáklá a má tedy důležitou roli při samotné aplikaci masky na pleť. Během nanášení tedy očekávejte, že vám maska možná poteče po krku a budete potřebovat něco na utírání přebytečné tekutiny. 

Doba působení masky je 15-20 minut. Po této době masku odstraňte z pleti a přebytečnou tekutinu vmasírujte do pleti.

Výsledkem celé aplikace je krásně čistá, hebká a voňavá pleť. Za mě vám můžu tuto masku určitě doporučit, protože je opravdu super a jediné co bych jí asi vytkla je nadmíra séra.

Znáte tuto masku?


6 komentářů:

  1. beauty blog <3
    very nice ı follow your blog.

    https://www.dblogu.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám. A to je to co mi vadí na těchto maskách. Jsou hodně napuštěné tekutinou, což mě se moc nelíbí :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, ale maska mě nijak nezaujala :-/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Masku jsem už viděla, ale vadí mi, když jsou tyhle plátýnkové masky nasáklé tak, že stékají po krku.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.