pondělí 17. září 2018

Blossom paletka od Catrice

Krásný den vám všem,

už je to docela dlouho, co jsem si koupila v drogerii Teta paletku Blossom od značky Catrice. Značku Catrice mám moc ráda a výrobků od ní není nikdy dost. Paletka byla v nějakém výprodeji, takže stála pouze 50,-Kč.

Paletka obsahuje celkem 9 stínů a to světlé i tmavé. Musím se přiznat, že já osobně používám nejvíce právě světlejší odstíny této paletky. Nejtmavší je stín temný do černa a pak tmavě hnědý. Tmavě hnědou většinou používám na vnější koutek oka a konečný efekt se mi vždy moc líbí. Světlou (bílou) používám nejčastěji na projasnění vnitřního koutka oka a ostatní stíny na celé pohyblivé víčko. Největší favorit je pro mě ale 6. stín (hnědý). Nude barvy do hněda mám opravdu ráda, protože dělají takový ten efekt namalovaná-nenamalovaná. 

Textura stínů je tak trochu sypká a sypká je v tom smyslu, že pokud nabírám stín na štětec, začne poměrně dost prášit všude okolo. Takže před samotným nanesením na víčko doporučuji určitě štětec nejdříve oklepat a pak teprve nanášet.

Výdrž stínů je bezproblémová a vydrží na víčko s podkladovou bází celý den.

Obal paletky je vyroben z bytelnějšího plastu, žádná levná záležitost jako to bývá u jiných paletek. 

S paletkou jsem moc spokojená a určitě bych si ji koupila i kdyby byla za plnou cenu.

Jak se vám tato paletka líbí?






 

7 komentářů:

  1. Má nádherné jemné farby :) Krásna recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Má nádherné odstíny. Taky mám nejraději tyhle nude barvičky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny mají krásné odstíny. Já s Catrice zkušenosti nemám. Nejraději používám asi stíny značky BH cosmetics nebo teď jsem totálně propadla značce theBalm, se kterou se jen tak něco srovnávat nemůže!

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka mě zrovna láká. :) Vypadá dobře. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.