pátek 21. září 2018

Svítící dekorace z Pepca

Krásný den vám všem,

dnes bych vám chtěla ukázat svítící dekorace, které jsem si koupila v Pepcu. Kdo nezná Pepco, tak je to polský obchod s oblečením, dekoracemi, papírnictvím apod. 

Svítící dekorace mě zaujaly, protože je vídám docela často na různých fotkách na pinterestu. 

Barev měli na výběr hned několik a velikostí také. Já si vybrala svítící dekoraci s nádechem do růžova a pak do šeda. Cena růžových kuliček byla 179,-Kč a šedé vyšly na 59,-Kč. Mimochodem podobné dekorační koule prodávají i v Jysku, ale za mnohem vyšší cenu. 

Koule jsou jednoduše na klasické tužkové baterky s tím, že do růžových se dávají 3 tužkové b. a do šedých pouze 2. 

Na fotce jde vidět i šedá krabice s geometrickými vzory. Tato krabice stála cca 30,-Kč a v balení byly celkem dvě. Myslím si, že na uložení nějakých věcí jsou tyto krabice naprosto ideální.

Líbí se vám svítící dekorace?
 







7 komentářů:

  1. Jsem asi jediný člověk co ty kouličky nemá doma :D chtěla jsem ty šedobílé co máš ty a ty u nás už neměli. Za to mám ale domeček :D kdybych měla udělat článek co všechno z pepca mám doma tak to mám na měsíc

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné. Taky jsem nad nimi přemýšlela, ale byla jsem akorát nemocná a teď, jak je vidím, docela lituji, že jsem pro ně někoho neposlala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé tak ty jsou nádherné :) Až budu v Česku to si musím nějaké koupit a potom zavěsit nad postel :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ty růžové jsou nádherné!! :-) Pokud budu mít někdy cestu kolem Pepca, tak si pro nějaké možná skočím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto dekorace miluji! Sama jich několik mám a mohla bych je mít snad všude ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.