pátek 6. července 2018

Tvářenka MUA

Hezký den vám všem,

tvářenek není nikdy dost a od značky MUA toho mám doma málo, takže jsem se rozhodla udělat změnu a svoji sbírku tvářenek zase o něco málo trochu rozšířit. Tvářenku mám v odstínu Candyfloss a cena byla něco kolem 50Kč/ks. Kde jsem tvářenku konkrétně objednávala už přesně nevím, ale myslím, že to bylo na dekorativka.cz.

Tvářenka má krásný růžový odstín, který mi naprosto vyhovuje. Můj odstín pleti je dost bledý, takže se snažím vybírat si vždy nejsvětlejší odstín tvářenek. Tvářenka jde bez problémů vrstvit na sebe, takže si buď pomocí jednoho tahu vytvoříte lehounký nádech na pleti, nebo výraznější s aplikací alespoň 3 vrstev

Tvářenka při nanášení docela hodně práší, ale tento problém se dá velmi jednoduše vyřešit lehkým oklepáním štětce, kdy přebytečná vrstva opadá pryč a nedělá tak neplechu na pleti. 

Značka samozřejmě nabízí více odstínů, takže pokud se vám tento konkrétní Candyfloss nezamlouvá, určitě si najdete jiný. 

Výdrž tvářenky záleží určitě na samotném podkladu a dalších okolnostech. Tvářenka určitě vydrží delší dobu na tváři s make-upem než na tváři bez. 

Obal je vyroben z plastu a víčko se dá různě polohovat do úhlů. Na zadní straně tvářenky naleznete také složení a název konkrétního odstínu.

S tvářenkou jsem spokojená a mé bledé pleti maximálně vyhovuje.

Znáte tuto tvářenku?









5 komentářů:

  1. Tvářenku nepoznám, ale odstín má pěkný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenku vidím poprvé. Vlastně ani netuším, zda mám se značkou MUA nějaké zkušenosti, ale matně si vybavuji, že jsem od ní jeden produkt kdysi zkoušela. Tato značka mě ale moc neláká.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Od značky MUA jsem nikdy nic neměla :), ale odstín vypadá moc hezky! :) Já mám, už dlouho tvářenku od Narsu (také první a jediná moje tvářenka :D)a ten odstín miluju <3

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenku jsem ještě neviděla ale vypadá pěkně odstín je moc krásný :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  5. Odstín je to pěkný, od této značky jsem měla paletku, je fajn. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.