pondělí 9. července 2018

Intimní mycí gel Gynella

Hezký den vám všem,

jedna z drogerií, která je u mě oblíbená a chodím do ní moc ráda je drogerie Rossmann. V této konkrétní drogerii vždy najdu něco jedinečného, co třeba jinde neprodávají, nebo to u konkurence najdu jen málo kdy. Dnes se bude jednat o intimní mycí gel Gynella, který je právě k sehnání v těchto drogeriích. Tento gel cenově vychází na cca 150Kč/200ml. Dá se ale koupit i na e-shopu Gynella, kde můžete zvolit variantu 5 sáčků/139Kč a 10sáčků/159Kč. 

Intimní mycí gel Gynella je určen pro každodenní hygienu intimní oblasti. Gel je vhodný pro každodenní použití z toho důvodu, protože obsahuje kyselinu mléčnou a má vyvážené pH. Dále je jeho využití vhodné při holení těchto oblastí. 

Vůně gelu je příjemná a zajišťuje ji obsažená borovicová silice

Konzistence je tekutější, ale snadno se s ní manipuluje a při kontaktu s vodou začne vytvářet pěnu. Pokožku zanechává gel hebkou a čistou bez podráždění a případného vysušení. 

Vzhledem k malému balení je možné gel vzít i do kabelky, nebo do malého cestovního zavazadla. 

Za mě je tento gel určitě super a mohu vám ho vřele doporučit.

Znáte tento gel?






6 komentářů:

  1. This seem like an amazing product!

    OdpovědětVymazat
  2. Great post dear, very interesting product!
    Have a lovely week! xoxo

    Inspiring beach outfits

    OdpovědětVymazat
  3. O gelu jsem ještě neslyšela ale vypadá zajímavě :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle gel vůbec neznám. Já používám Lactacyd, který mi nejvíc vyhovuje. Ovšem tenhle vypadá zajímavě, takže ho možná časem vyzkouším :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám, ale dost by mě zajímalo složení gelu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.