pátek 20. července 2018

Maska z Primarku

Hezký den vám všem,

kdo mě sleduje pravidelně, určitě ví, že jezdím často nakupovat do Primarku. Občas si tam koupím i nějakou kosmetiku a při nedávném nákupu nesměla chybět koupě masky na pleť. Cena masky byla 2 eura.

Maska je klasická plátýnková na jedno použití a obsahuje směs citronu, grepu a mrkve. Maska má pleti dodat energii a hydrataci. 

Po vyjmutí masky z obalu mě trochu vyděsila míra vlhkosti a celkové napuštění masky tekutinou. Takže masku jsem klasicky přiložila na vyčištěnou pleť. Už během nanášení mi tekutina z masky tekla po krku a oblečení, ale říkala jsem si, že to nevzdám. Když jsem konečně masku připlácla na pleť, zbývá už jen čekat 15-20 minut. Doba 20 minut byla pro mě opravdovým peklem, protože maska neustále tekla a tekla. Musela jsem se neustále utírat kapesníčkem a čekat, kdy už konečně budu moct masku sejmout z pleti dolů. Po sejmutí jsem ještě přebytečnou tekutinu vmasírovala a vklepala do pleti. 

Po zaschnutí byla pleť jemná a zhydratovaná, ale ta doba čekání s neustálým utíráním krku mě fakt nebavila. Z tohoto důvodu už si masku znovu nekoupím. Během aplikace masky si chci odpočinout, a ne se pořád kontrolovat jestli někde něco nekape. 

Navštěvujete Primark?




8 komentářů:

  1. Uau!
    Beijinhos,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám ráda takové masky co jsou hodně napuštěné tekutinou.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. These masks look really wonderful!

    OdpovědětVymazat
  4. taka uplna hovadina ale ta maska ma strasne krasny obal :D ja mam ale bohuzial strasne citlivu plet a tak sa celkom bojim takychto produktov lebo som mala vela zlych skusenosti :/
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Práve som si kúpila 2 masky na testovanie, nie však textilné. Nabudúce zoberiem 2 textilné, no aspoň viem, ktorú radšej nemám :D Utieranie by nebavilo ani mňa.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi to u těchto typů masek dost vadí. A v Primarku jsem ještě nebyla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. V Primarku jsem nikdy nebyla ale docela bych se tam podívala. Akorát moje peněženka by asi tak moc nadšená nebyla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.